  • 1. Data: 2006-06-21 11:12:51
    Temat: Provident - jak szybko kasa w obsłudze na konto
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Mam pytanie jak długo czeka się w Providencie na kase przy obsłudze w wersji
    na konto (oprocentowanie na rok 32%)

    pozdr

  • 2. Data: 2006-06-21 12:09:31
    Temat: Re: Provident - jak szybko kasa w obsłudze na konto
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości
    | Mam pytanie jak długo czeka się w Providencie na kase przy obsłudze w
    wersji
    | na konto (oprocentowanie na rok 32%)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    NMSP: powinni tego zabronic. :-(
    normalnie kradzież w biały dzień.

    Vx

  • 3. Data: 2006-06-21 16:06:50
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > NMSP: powinni tego zabronic. :-(
    > normalnie kradzież w biały dzień.

    Jak są chętni to dlaczego zabraniać. Kazdy ma wolną wolę, po za tym oferty
    banków sa nie dla "wszystkich"

    Darek

  • 4. Data: 2006-06-21 17:37:52
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Darek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Oprocentowanie w wersji na konto jest chyba ok. 20% + dołożą
    max koszty (chyba 5%). I kary umowne za spóźnienie spłaty jakieś
    kosmiczne. Podobno specjalnie przeciągają przyznanie pożyczki
    "na konto" zasłaniając się opóźnieniami w korespondencji itp.
    Wg rzecznika Providenta ok 10-14 dni, w praktyce podobno do miesiąca.
    Promują "obsługę w domu" czyli co tydzień wizyta po odbiór rat.
    W ten sposób oprocentowanie jest nadal max dopuszczalne za to
    dochodzi opłata za obsługę. W skali roku chyba ok 400zł.

    Zabronili. Na głupszych zasadach niż w niektórych państwach Europy.

    Rozumiane dosłownie kwalifikuje się na oszczerstwo.

    >Jak są chętni to dlaczego zabraniać. Kazdy ma wolną wolę, po za tym oferty
    >banków sa nie dla "wszystkich"

    Też uważam, że nie powinni zabraniać.
    Arek

  • 5. Data: 2006-06-21 18:00:00
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Też uważam, że nie powinni zabraniać.
    > Arek

    Tylko to pochodzi z mojej wypowiedzi - reszta to cytat poprzednika. No chyba
    ze hurtem chciałeś się wypowiedzieć :)

    Darek