    From: "macieck" <i...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prośba o radę w sprawie zakładania konta.
    Date: Fri, 8 Aug 2003 20:14:11 +0200

    Witam,

    Prowadzę mała firmę, w związku z czym muszę prowadzić firmowy rachunek w
    banku. Do tej pory mam Business Lider w PKP S.A., ale od niedawna (jak
    wiecie) banki popodnosiły opłaty. PKO żąda teraz 55 PLN miesięcznie za samo
    prowadzenie rachunku. Za karty i informacje przez telefon trzeba płacić
    dodatkowo. W związku z tym chciałbym zikwidować konto w PKO i założyć nowe,
    w którymś z banków internetowych. W grę wchodzą tylko mBANK i Inteligo.
    Jakoś bardziej przekonany jestem do mBANKU. Jednak zanim to zrobię chciałbym
    spytać o radę Was na tej grupie. Napiszcie mi czy te banki on-line są pewne,
    i który z nich jest (według Was) najlepszy, tzn. który wybrać. Kuszą klienta
    tym brakiem opłaty za prowadzenie, brakiem opłaty za kartę i innymi
    bajerami. Jest tam gdzieś jakiś haczyk? Interesuje mnie też kwestia
    pobierania pieniędzy z konta. Są jakieś inne sposoby niż bankomaty? Bardzo
    Was proszę o radę. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Maciej K.