eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Problem z logowaniem do Citibanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2005-02-24 21:41:49
    Temat: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: wojtas <w...@N...m6net.eu.org>

    Witam serdecznie!

    Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do
    Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za
    odpowiedź serdecznie dziękuję.

    Wojtas


  • 2. Data: 2005-02-24 23:01:23
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wojtas wrote:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    > przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    > czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do
    > Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za
    > odpowiedź serdecznie dziękuję.
    >

    Wyczyść cache przegladarki i wywal cookies. Jakieś ciasteczko ci
    ewidentnie zostało z ostatniego razu i teraz krzyczy.


  • 3. Data: 2005-02-24 23:02:27
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "wojtas"
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online
    > została przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już
    > ktoś z czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff
    > (chociaż do Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony
    > Citibanku. Za odpowiedź serdecznie dziękuję.

    lepiej zadzwon niech zablokuja dostep www bo ktos mogl przejac twoją
    sesję (lub podsłuchać) i własnie wyprowadza ci forse z konta. Niestety
    citi niczym poza loginem i haslem nie chroni twojego rachunku i
    dlatego jest najczesciej celem takich atakow.
    *** blad ***


  • 4. Data: 2005-02-24 23:24:47
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: wojtas <w...@N...m6net.eu.org>

    witek napisał(a):
    > Wyczyść cache przegladarki i wywal cookies. Jakieś ciasteczko ci
    > ewidentnie zostało z ostatniego razu i teraz krzyczy.
    Wyczyszczenie wszystkiego póki co nic nie dało...O dziwo za pomoca
    Mozilli 1.7.5 loguje się bez przeszkód... W każdych razie dziękuje


  • 5. Data: 2005-02-24 23:33:50
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: wojtas <w...@N...m6net.eu.org>

    blad napisał(a):
    > lepiej zadzwon niech zablokuja dostep www bo ktos mogl przejac twoją
    > sesję (lub podsłuchać) i własnie wyprowadza ci forse z konta. Niestety
    > citi niczym poza loginem i haslem nie chroni twojego rachunku i dlatego
    > jest najczesciej celem takich atakow.
    Certyfikat na stronie logowania się zgadza więc nie wiem jak ktoś mógłby
    przejąć moją sesję...chociaż nie znam się na tym.Problem występuje
    tylko w ff - w mozilli 1.7.5 loguje się bez przeszkód i póki co
    pieniążki są. Z rana będę dzwonić do banku i zobacze co z tego wyniknie.
    Dziękuję za odpowiedź.


  • 6. Data: 2005-02-24 23:39:09
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wojtas wrote:
    > witek napisał(a):
    >
    >> Wyczyść cache przegladarki i wywal cookies. Jakieś ciasteczko ci
    >> ewidentnie zostało z ostatniego razu i teraz krzyczy.
    >
    > Wyczyszczenie wszystkiego póki co nic nie dało...O dziwo za pomoca
    > Mozilli 1.7.5 loguje się bez przeszkód... W każdych razie dziękuje


    Moze zrobili malutki upgrade po cichu i nagle przestalo chodzil na firefox.
    Tez mam programik co chodzi tylko na jednej przegladarce, a na innych nie.


  • 7. Data: 2005-02-25 08:51:06
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    Citi działa z FireFoxem bez problemów.
    Używag FF już od ponad pół roku i nigdy nie miałem probelmów - myślę że
    to problem twojej konfiguracji FF.


  • 8. Data: 2005-02-25 12:46:38
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    W artykule news:cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org,
    niejaki(a): wojtas napisał(a):

    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    > przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    > czymś takim?

    Mialem podobny problem z FF jak procz okienka Szitybanku w przegladarce byly
    otwarte inne stronki.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org
    GG:1163804



  • 9. Data: 2005-02-25 14:05:44
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    > lepiej zadzwon niech zablokuja dostep www bo ktos mogl przejac twoją
    > sesję (lub podsłuchać) i własnie wyprowadza ci forse z konta. Niestety
    > citi niczym poza loginem i haslem nie chroni twojego rachunku i dlatego
    > jest najczesciej celem takich atakow.
    > *** blad ***
    gdyby miał zablokowany dostęp byłaby informacja, że najpierw musi zadzwonic
    do banku i aktywować CBOL



  • 10. Data: 2005-02-28 11:23:38
    Temat: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wojtas" <w...@N...m6net.eu.org> napisał w wiadomości
    news:cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org...
    > Witam serdecznie!
    >
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    > przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z czymś
    > takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do Inteligo
    > loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za odpowiedź
    > serdecznie dziękuję.
    >
    > Wojtas

    A nie uważacie, że Citibank "autoryzuje" użytkowników w skandaliczny sposób
    (za pomocą danych, które powinny być strzeżone). Może by tak pomyśleć o
    lobbingu na żecz zmiany tych procedur na żecz numeru klienta i hasła + listy
    haseł jednorazowych. Zresztą prnews na stronie
    http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,9231 pisze o "zabezpieczeniach"
    w amerykańskich bankach, które dopiero teraz budzą się ze snu i myślą o ich
    poprawie.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1