  • 1. Data: 2005-02-24 20:48:11
    Temat: Lukas Bank
    Od: "Aquarius" <m...@w...vectranet.pl>

    Witam,

    Mam problem w tym banku, mam e-konto ale nie moge wykonywac przelewow,
    chcialem teraz wykonac przelew ale nie moge nic wpisac w polu numer konta
    odbiorcy oraz nazwa odbiorcy, czy ktos moze mial podobnie i moze mi jakies
    wskazowki udzielic ?

    Pozdrawiam
    Aquarius

  • 2. Data: 2005-02-25 15:32:14
    Temat: Re: Lukas Bank
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-24 21:48, Pan/Pani Aquarius napisał(a) co następuje:

> [...]
    > odbiorcy oraz nazwa odbiorcy, czy ktos moze mial podobnie i moze mi jakies

    Masz zwykłe e-konto, czy e-konto pro? Masz token do konta?

    Zdaje się, że zwykłe e-konto pozwala na wykonywanie przelewów tylko do
    wcześniej zdefiniowanych odbiorców, których definiujesz podczas
    zakładania konta albo w oddziale.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-02-25 15:34:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Human Being wrote:

    > zwykłe e-konto pozwala na wykonywanie przelewów tylko do
    > wcześniej zdefiniowanych odbiorców, których definiujesz podczas
    > zakładania konta albo w oddziale.

    Albo dzwoniąc na Lukaslinię. Nowy odbiorca jest dostępny następnego dnia.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-02-25 16:04:43
    Od: Michal Szafranski <s...@v...not.found>

    Aquarius wrote:

> [...]
    > odbiorcy oraz nazwa odbiorcy, czy ktos moze mial podobnie i moze mi jakies

    Wybierz 'wpisany poniżej' zamiast 'wybór z listy'.

    --
    m.