  • 1. Data: 2005-02-24 19:42:43
    Temat: Sesje w BOŚ Banku?
    Od: "Sumek" <x...@x...pl>

    czy ktos z was orientuje sie moze o ktorej odbywaja sie sesje wychodzace i
    przychodzace w BOSiu?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-02-25 01:50:26
    Temat: Re: Sesje w BOŚ Banku?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sumek napisał:
    > czy ktos z was orientuje sie moze o ktorej odbywaja sie sesje wychodzace
    > i przychodzace w BOSiu?

    Najbardziej prawdopodobne (nie potwierdzone na 100%, ale zweryfikowane
    empirycznie ;-)

    Wychodzące: 08:30, 12:45, 15:30
    Przychodzące: 11:30, 15:00, 17:00

    K.

  • 3. Data: 2005-02-25 06:45:24
    Od: "Sumek" <x...@x...pl>

    > Najbardziej prawdopodobne (nie potwierdzone na 100%, ale zweryfikowane
    > empirycznie ;-)
    >
    > Wychodzące: 08:30, 12:45, 15:30
    > Przychodzące: 11:30, 15:00, 17:00

    dzieki :)

  • 4. Data: 2005-02-26 14:47:01
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Najbardziej prawdopodobne (nie potwierdzone na 100%, ale zweryfikowane
    > empirycznie ;-)
    >
    > Wychodzące: 08:30, 12:45, 15:30
    > Przychodzące: 11:30, 15:00, 17:00

    Ale i tak ksieguja z jednodniowym opoznieniem, tak wiec saldo czesto nie
    zgadza sie z tym co jest faktycznie na koncie. Ja juz mam tego dosyc i
    wybieram sie powoli do Fortisa, bo ta sama cena a bezpieczniej...

    lelek

  • 5. Data: 2005-02-27 13:52:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie zgadza sie z tym co jest faktycznie na koncie. Ja juz mam tego
    > dosyc i wybieram sie powoli do Fortisa, bo ta sama cena a

    A mnie ksieguja tego samego dnia ostatnio - wiec nie wiem - srpawdzales,
    czuy mowisz o tym co kiedys bylo - sprawdzlaem ze 2-3 razy i kasa byla w
    ten sam dzien co rano wyszedl elixir...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-02-28 02:20:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Lelek napisał:
    > Ale i tak ksieguja z jednodniowym opoznieniem, tak wiec saldo czesto nie
    > zgadza sie z tym co jest faktycznie na koncie. Ja juz mam tego dosyc i
    > wybieram sie powoli do Fortisa, bo ta sama cena a bezpieczniej...

    Co do księgowania na drugi dzień to z tym się nie zgodzę - wysłane tego
    samego dnia w ten sam dzień są i widać je na koncie, a co do stanu salda
    to podobnie jak w VWBanku jest ten stan aktualizowany w godzinach pracy
    banku czyli generalnie w dzień (ostatnia aktualizacja coś około 22). Tak
    swoją drogą to w VWBank ogłaszali, że bank będzie bardziej online niż do
    tej pory jeśli chodzi o transakcje kartowe. Widać rozdzielili moduły i
    operacje karciane są rozliczane z centrum autoryzacyjnym na bieżąco, a
    "rachunek" co jakiś czas sprawdza moduł karciany, tak więc sprawdzając w
    nocy saldo na rachunku przez Internet widoczne są zmiany stanu konta.
    Nie patrzyłem jak jest z kartami w BOŚ. Po jakim czasie od transakcji
    operacje wykonane kartami widoczne są przez Internet. Trzeba będzie to
    sprawdzić.

    K.

  • 7. Data: 2005-02-28 09:24:29
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > A mnie ksieguja tego samego dnia ostatnio - wiec nie wiem - srpawdzales,
    > czuy mowisz o tym co kiedys bylo - sprawdzlaem ze 2-3 razy i kasa byla w
    > ten sam dzien co rano wyszedl elixir...

    Fakt, ostanio nie sprawdzalem, bo z tego co czytalem na grupie mialo sie nic
    nie zmienic "w tym temacie".... Ostatnio sprawdzalem jakies 2-3 miesiace
    temu. Dostepu via net nie uruchamialem, bo zgodnie z Twoja ocena ich systemu
    stwierdzilem, ze nie jest to zbyt bezpieczne...

    Pomijajac wszystko, chyyle pokornie czolo i przepraszam za wprowadzienie w
    blad, oraz dziekuje za uswiadomienie...

    Lelek

  • 8. Data: 2005-03-01 14:27:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > 2-3 miesiace temu. Dostepu via net nie uruchamialem, bo zgodnie z
    > Twoja ocena ich systemu stwierdzilem, ze nie jest to zbyt

    Bierzesz token i juz :) A niebezpieczne to dla osob, ktore:
    a) nie maja dobrze zabezpieczonego komputra
    lub
    b) sa na tyle naiwne, ze podaja hasla do systemu obcym osobom. W ten sposob
    mozna obrobic pod pewnym warunkiem jeszcze kilka bankow w Polsce ;)