  • 21. Data: 2017-06-14 13:52:08
    Temat: Re: Prepaid dla nastolatki
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > A jak sobie taką 'podarować'?

    Popatrz na stronę Sodexo.

    > I jak doładowywać (tylko przelewami?)?

    Tak. Działają.

    --
    Grzexs

  • 22. Data: 2017-06-14 18:21:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Grzexs <g...@u...pl> writes:

    [...]
    > Raczej nie. Mam taką kartę z racji przelewania na nią środków

    No to ja mam taką, którą mogę zapłacić tylko w spożywczych (i to nie
    wszystki) oraz restauracjach.

    KJ
    You have only to mumble a few words in church to get married and few words
    in your sleep to get divorced.

  • 23. Data: 2017-06-16 01:45:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-06-13 19:19, Aha pisze:
> [...]
    /produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

    > Nie ma daty informacji.
    > Po za tym mój antywirus napisał, że jest to strona phishingowa !!

    Zmień antywirusa.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 24. Data: 2017-06-20 16:57:49
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?) da się płacić w
    internecie (przykładowo zwykłą debetówką PKO BP chyba się nie da?)?

  • 25. Data: 2017-06-20 16:59:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ale o której z nich mówimy (bez jakichś ograniczeń typu wyłącznie łosoś w galarecie)?
    https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

    -----

  • 26. Data: 2017-06-23 23:27:10
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Ale o której z nich mówimy (bez jakichś ograniczeń typu wyłącznie łosoś w
    galarecie)?
    > https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

    O Karcie Podarunkowej.

    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2017-06-23 23:28:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?)
    > da się płacić w internecie (przykładowo zwykłą debetówką PKO BP chyba
    > się nie da?)?

    Się da w obu przypadkach.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2017-06-24 10:05:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

    -----

  • 29. Data: 2017-06-24 20:24:30
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

    A tego to nie wiedziałem. Natomiast wiem, że należy odpowiadać pod
    postem, a nie nad.

    --
    Grzexs