  • 1. Data: 2005-06-25 18:30:16
    Temat: Potwierdzenie transakcji - na karcie Mastercard citi
    Od: Vlad <v...@g...pl>

    Wqrzyłem sie z lekka na Citi. Kupiłem wycieczke w Niemczech, płatność
    kartą MC. Wczorej dostaje maila od biura podróży z informację ,że nie
    mogą zrealizowac płatności. Dzwonię do centrum obsługi, po dłuższym
    szukaniu paniusia informuje mnie że faktycznie 2 dni wcześniej było
    obciążenie karty ale zostało odrzucone. Na pytanie dlaczego nie
    zadzwoniono do mnie z żądaniem potwierdzenia transakcji paniusia nie
    potrafiła odpowiedzieć.
    Pytanie do fachowców; jakie sa zasady potwierdzania transakcji?
    Kwota obciążenia spokojnie mieściła się w ramach limitu (wcześniej
    poszedł na konto karty większy przelew). 2 lata temu w identycznej
    sytuacji miałem telefon z centrum obsługi visa z żądaniem potwierdzenia.
    czy coś się zmieniło czy brak telefonu z żądaniem potwierdzenia
    transakcji wynika z niedbalstwa banku?
    Vlad

  • 2. Data: 2005-06-25 18:53:05
    Od: zet <z...@z...pl>

    Moim zdaniem zasady są proste. W czasie płacenia przez internet on-line
    czy to na stronie sprzedawcy, czy pośrednika czy centrum autoryzacyjnego
    dostajesz po kilku sekundach odpowiedź z systemu czy nastąpiła poprawna
    autoryzacja czy nie. I od razu wiesz czy transakcja została uznana.