  • 1. Data: 2005-08-12 12:50:42
    Temat: Różnica VC a VEc
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Kto mi wyjaśni różnicę pomiędzy kartami VISA Classic a VISA Economic... Na
    przykładzie Banku Millenium widać, że VEc jest tańsza i ma niższe
    oprocentowanie - ale gdyby to były jedyne różnice, to po cholerę komu VC? No
    więc czym to się jeszcze różni?

    pzdr
    RJCz

  • 2. Data: 2005-08-12 13:21:25
    Temat: Re: Różnica VC a VEc
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ddi5v0$chi$1@news.onet.pl...

> [...]
    > VEc jest tańsza i ma niższe oprocentowanie - ale gdyby to
    > były jedyne różnice, to po cholerę komu VC? No więc czym

    Maksymalny limit VISA Economic to 5 k. Poza tym ma okrojony
    serwis "okołokartowy".

    Amnesiak

  • 3. Data: 2005-08-12 15:16:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> writes:

    > Maksymalny limit VISA Economic to 5 k. Poza tym ma okrojony
    > serwis "okołokartowy".

    Dziwne, slyszalem informacje o przyznaniu komus limitu kredytowego
    18500 zl i z propozycja wyrobienia w tym celu wlasnie VISA economic.

    Ale to moze jakas specjalna "promocja" byla, nie wiem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2005-08-15 18:24:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Dziwne, slyszalem informacje o przyznaniu komus limitu kredytowego
    > 18500 zl i z propozycja wyrobienia w tym celu wlasnie VISA economic.

    A w Rajfim z kolei jest "na odwrot". Maksymalny limit Visy Classic
    Silver 10k (powyzej trzeba golda za 250 zł), a Visy Nowa (ichni
    economic) 25k.
    Classic kosztuje 85 zł/rok a Nowa 25 zł.

    marekz