  • 1. Data: 2008-04-18 16:36:28
    Temat: Polbank24
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    w regulaminie polbanku (par. 14 ust. 9) jest napisane:
    "Dostęp do Bankowości internetowej Polbank24 jest możliwy pod warunkiem
    konfiguracji sprzętu i oprogramowania użytkowanego przez Klienta zgodnie
    z zaleceniami Banku umieszczonymi na stronie internetowej Banku."

    cholera jasna, ale moim zdaniem ni w cholere nie da sie wymusic na
    polbanku obslugi visty, firefoxa i np. opery, o linuxie czy mac os x nie
    wspominajac. niech sie zatem bujaja, nie place im zadnych prowizji bo
    nei robie przelewow, a oni mi co miesiac placa odsetki (u mnie akurat
    wystarczajace na pol litra :])

  • 2. Data: 2008-04-21 06:37:49
    Temat: Re: Polbank24
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:
> [...]
    > wspominajac. niech sie zatem bujaja, nie place im zadnych prowizji bo
    > nei robie przelewow, a oni mi co miesiac placa odsetki (u mnie akurat

    Przelewy są bezpłatne, brak przelewów to oszczędność dla banku, jesteś
    idealnym klientem :)
    banku i polmosu ;)

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-04-21 21:09:04
    Od: "JJ" <b...@g...pl>

    Skusiłem się na kredyt w tym banku. Po przykrych doświadczeniach - NIE
    polecam.

    Pozdrawiam
    JJ

  • 4. Data: 2008-04-22 18:36:19
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sebastian pisze:

    > Przelewy są bezpłatne, brak przelewów to oszczędność dla banku, jesteś
    > idealnym klientem :)
    > banku i polmosu ;)

    nawet jesli nie place im zadnych prowizji i zarazem co miesiac
    otrzymujac odsetki z 5,5%? chyba nie wychodzi im to na dobre. trzyma
    mnie przy nich TYLKO oprocentowanie, bezplatna karta i bankomaty euronetu

  • 5. Data: 2008-04-23 08:56:25
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:
    > Sebastian pisze:
    [...]
    > nawet jesli nie place im zadnych prowizji i zarazem co miesiac
    > otrzymujac odsetki z 5,5%? chyba nie wychodzi im to na dobre. trzyma
    > mnie przy nich TYLKO oprocentowanie, bezplatna karta i bankomaty euronetu

    Możesz być pewien, że bank nie prowadzi działalności charytatywnej. Te
    5,5% to wciąż opłacalny sposób pozyskania kapitału. I za co chcesz
    płacić te prowizje? Większość operacji przez net dla konta gotówkowego
    jest bezpłatna.

    Sebastian