  • 1. Data: 2008-04-18 09:42:38
    Temat: Bank - Polska, Wielka brytania, Hiszpania
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam,
    poszukuję banku, z którego konta (walutowe?) będzie można korzystać w tych
    krajach. Musi mieć niskie koszty przewalutowania, prowadzenia konta,
    bankomaty w tych krajach bez prowizji (albo niska prowizja).

    --
    Pozdrawiam, Andrzej
    --- ciężko jest lekko żyć ---

  • 2. Data: 2008-04-18 11:25:35
    Temat: Re: Bank - Polska, Wielka brytania, Hiszpania
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Witam,
    > poszukuję banku, z którego konta (walutowe?) będzie można korzystać w tych

    Kilka postów poniżej pisałem że miałem ten sam problem.
    Najlepszy okazał się VW bank (należ do grupy niemieckiej)

    pozdr

    jk