  • 1. Data: 2008-04-18 15:52:49
    Temat: Karta platnicza ...
    Od: "a_to_ja" <a...@p...onet.pl>

    ... przy zawieraniu umowy ze sferia
    czy to normalne ?

    /zamiast rachunku za prad, gaz, telefon itd /

  • 2. Data: 2008-04-18 21:16:52
    Temat: Re: Karta platnicza ...
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:57f7.000000d2.4808c3d0@newsgate.onet.pl, *a_to_ja* wrote:
    > ... przy zawieraniu umowy ze sferia
    > czy to normalne ?
    >
    > /zamiast rachunku za prad, gaz, telefon itd /

    I nie platnicza a kredytowa lub charge.
    U opow komorkowych takze jest taka opcja - zamiast zaswiadczenia o
    zatrudnieniu.

    Na stronie Ery to widzialem wprost liste kart (konkretnych bankow) ktore
    akceptuja w tej opcji.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-04-19 17:31:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zatrudnieniu.
    >
    > Na stronie Ery to widzialem wprost liste kart (konkretnych bankow) ktore

    jak (kiedys tam) podpisywalem umowe z Ideą to również zaakceptowali kk:
    1. nie chcialo mi sie zalatwiac zaswiadczenia
    2. i tak miesiac pozniej rezygnowalem z tej karty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-19 19:36:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > jak (kiedys tam) podpisywalem umowe z Ideą to również zaakceptowali kk:
    > 1. nie chcialo mi sie zalatwiac zaswiadczenia
    > 2. i tak miesiac pozniej rezygnowalem z tej karty...

    Eeee... to ja dalem juz zastrzezona :D.

    MK