  • 1. Data: 2002-03-11 11:22:19
    Temat: Obligacje skarbowe
    Od: "Tadeusz Kowalski" <t...@p...com>

    Witam,
    Czy to prawda, ze podatek od oszczedzania nie jest naliczany w przypadku
    zysku z tytulu posiadania obligacji?
    Oraz czy moze mi ktos podsunac dobre!! miejsce w sieci, gdzie sa informacje
    odnosnie obligacji samych, ich zakupu,
    prowizji, czasu trwania itp itd?

    Pozdrawiam i dziekuje.

  • 2. Data: 2002-03-11 11:31:15
    Temat: Re: Obligacje skarbowe
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Poczytaj: https://obligacje.cdm.net.pl/

  • 3. Data: 2002-03-11 14:26:56
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tadeusz Kowalski" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > informacje

    To w koncu jest ten podatek czy nie???
    Tzn obligacje sa czy niesa zwolnione z "podatku Belki"?
    dzieki
    Baffon

  • 4. Data: 2002-03-11 16:08:07
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baffon" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To w koncu jest ten podatek czy nie???
    > Tzn obligacje sa czy niesa zwolnione z "podatku Belki"?

    Obligacje są obelkowane.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 5. Data: 2002-03-11 16:13:13
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Obligacje są obelkowane.
    >
    > Pozdrawiam
    > R.Wicik

    Za wyjątkiem tych które były emitowanie przed 1.12.2001 r.

  • 6. Data: 2002-03-12 11:03:39
    Od: "Serwazy" <s...@p...onet.pl>

    >Za wyjątkiem tych które były emitowanie przed 1.12.2001 r.

    Raczej za wyjątkiem tych, które zostały kupione przed 1.12.2001 r.
    Czyli wszystkie obligacje kupione teraz mają nieopodatkowany tylko zysk,
    osiągnięty od wzrostu ceny giełdowej obligacji. Natomiast odsetki , płacone
    od obligacji, po 1.03.2002 r są opodatkowane jak odsetki z lokat.

  • 7. Data: 2002-03-12 15:12:29
    Od: <r...@p...onet.pl>

    -dla obligacji nabytych przed 01.12.2001 - bez podatku
    -dla obligacji nabytych miedzy 01.12.2001 a 28.02.2002 (wlacznie) - podatek
    jest naliczany,z tym ze okres do 28.02.2002 wlacznie jest zwolniony z podatku
    (czyli uwzgledniany jest przychod osiagniety dopiero od 01.03.2002 'wzwyż')
    -dla obligacji nabytych od 01.03.2002 - podatek naliczany w normalnej wysokosci
    - w przypadku darowizn/spadkow bierze sie pod uwage date 'przejecia' obligacji
    przez obdarowanego/spadkobierce

    Zrodlo CDM PEKAOSA

    ale wiecej nie na CDM PEKAO tylko na www.mf.gov.pl ;-)

  • 8. Data: 2002-03-12 23:56:30
    Od: "Tom" <T...@w...pl>

    Czy móglbys podac link, bo nie moge znalezc ani na CDM ani na MF?

    --
    - -
    Tom

  • 9. Data: 2002-03-13 08:03:25