  • 11. Data: 2002-05-22 07:55:55
    Temat: Re: Plany Finansowe Multibanku - o co w tym chodzi???
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czyzby ? - X-Forwarded-For: 195.216.121.4

    To jeszcze o niczym nie swiadczy.

  • 12. Data: 2002-05-22 07:55:58
    Od: Tomasz Kobza <t...@g...net.nospam>

    wrote in news:4f00.00002bba.3ceb473c@newsgate.onet.pl:

    > Nie mam pojecia. Nie znam produktow BZWBK.

    "Ja tu tylko sprzątam."?

    PS. rev-srv: agat.wbk.com.pl
    --
    Tomasz Kobza [tkobza(na)gmx.net]
    "Sleeping makes me hungry. Eating makes me sleepy. Life is good."

  • 13. Data: 2002-05-22 07:58:55
    Od: <m...@p...onet.pl>

    .

    > "Ja tu tylko sprzątam."?

    Cos w tym rodzaju :)

  • 14. Data: 2002-05-22 21:35:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 22 May 2002 09:18:22 +0200, "michalsz"
    <m...@l...com.pl> wrote:
    >Witam.
    >Jezeli dobrze rozumiem, caly pomysl opiera sie na tym, ze nie masz na koncie
    >ani grosza, a tylko kredyt.
    [...]
    >Automatyczne zaliczanie wplat na splate kredytu powoduje, ze nie dostajesz
    >zadnych odsetek od oszczednosci (bo ich nie masz) i nie placisz od tego
    >zadnego podatku.

    Dobrze rozumiesz, tak wlasnie dziala WWJ. Dodatkowo co dwa lata linia
    jest zmniejszana zeby zagwarantowac ,ze klient bedzie takze splacal
    kapital.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl