  • 1. Data: 2002-04-04 13:01:29
    Temat: Pisemne potwierdzenie emax lokaty
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Czy jest konieczne ?

  • 2. Data: 2002-04-04 13:45:00
    Temat: Re: Pisemne potwierdzenie emax lokaty
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3CAC4EA9.5020705@polbox.com...
    > Czy jest konieczne ?

    No właśnie nie wiem. Zakłądałem dwie. Pierwsza wymagała -Bank przesłał mi
    pisemną umowę do odesłania jeden podpisany egzemplarz. Natomiast jak
    założyłem drugą miesiąc później to do dziś nie zobaczyłem z tego tytułu
    żadnego dokumentu -a zlikwidowałem obie lokaty już dawno temu.
    Spytaj jakiegoś telecentra.
    Ja się na razie użeram z nimi o odsetki.
    Na razie Wall.