    From: "Adam" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pilny problem: Polskie znaki w adresie na karcie
    Date: Thu, 2 Jan 2003 10:18:28 +0100

    Witam!
    Posiadam karte obciażeniowa Visa Classic. Od czasu do czasu uzywalem jej do
    platnosci w necie.
    Nazwa ulicy i miasta z adresu na karcie posiada polskie znaki diakrytyczne
    (nazwisko na szczescie nie).
    Ostatnio otrzymalem informację (od firmy hostingowej z USA) ze nie moga
    dokonac obciazenia mojej karty, gdyz nie zgadza sie adres na karcie z
    podanym przeze mnie. Ja podalem bez polskich znakow (tak jak podawalem
    zazwyczaj).
    Co zrobić w tej sytuacji? W jakim standardzie kodowania (czy w ogóle jest
    jakies kodowanie) jest zapis polskich nazw na karcie?

    Prosze odpiszcie, bo moją domenę odetną!
    Happy New Year!
    Adam