  • 1. Data: 2009-07-01 20:47:57
    Temat: Pekao SA - rozwiązanie umowy prowadzenia Eurokonta
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy ktoś może rozwiązywał osatnio umowę o prowadzenie Eurokonta w Pekao
    SA? W regulaminie prowadzenia rachunków (par. 31, pkt. 2) jest napisane,
    że "w przypadku rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia, okres
    wypowiedzenia upływa z ostatnim dniem kalendarzowym drugiego miesiąca
    następującego po miesiącu, w którym Umowa została wypowiedziana".
    Czy da się to jakoś obejść i rozwiązać umowę natychmiastowo, bez
    czekania? Nie chcę, żeby przez następne trzy miesiące kasowali za obsługę...
    Gdybym to przeczytał wczoraj pobiegłbym do oddziału wczoraj, żeby konto
    zamknięto miesiąc wcześniej.
    Rozumiem też, że mimo złożonego wypowiedzenia, konto będzie cały czas
    dla mnie dostępne, aż do samego rozwiązania umowy?

    Dzięki
    jck

  • 2. Data: 2009-07-01 21:58:11
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał
    > Czy ktoś może rozwiązywał osatnio umowę o prowadzenie Eurokonta w Pekao
    > SA?
    Ja rozwiązywałam. W terminie od wypowiedzenia do rozwiązania umowy nie
    naliczają już opłaty za obsługę.
    Pozdr.
    A.

  • 3. Data: 2009-07-01 22:05:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:
> [...]
    > następującego po miesiącu, w którym Umowa została wypowiedziana".
    > Czy da się to jakoś obejść i rozwiązać umowę natychmiastowo, bez

    za porozumieniem stron, czyli "nie da się".

    > Rozumiem też, że mimo złożonego wypowiedzenia, konto będzie cały czas
    > dla mnie dostępne, aż do samego rozwiązania umowy?

    tak.

  • 4. Data: 2009-07-02 06:17:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 22:47:57 +0200, XYZ napisał(a):

    > Czy ktoś może rozwiązywał osatnio umowę o prowadzenie Eurokonta w Pekao
    > SA?

    Tak

> [...]
    > Gdybym to przeczytał wczoraj pobiegłbym do oddziału wczoraj, żeby konto

    No niestety raczej się nie da.

    > Rozumiem też, że mimo złożonego wypowiedzenia, konto będzie cały czas
    > dla mnie dostępne, aż do samego rozwiązania umowy?

    Dostęp zniknął mi 30.06 (a powinien chyba jeszcze tego dnia być). Przy
    próbie logowania dostaje się komunikat: "Brak podpisanej umowy o Pekao24. W
    celu podpisania umowy skontaktuj się z Oddziałem Banku."
    Tak BTW to zostało mi 5zł na koncie bo do 30.06 nie pobrali sobie należnej
    opłaty za nieuzywanie karty debetowej, opłata jest za miesiąc
    poprzedzający. Ciekawe czy konto zamkneli czy sobie dalej wisi ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-07-02 07:17:53
    Temat: Re: Pekao SA - rozwiÄ?zanie umowy prowadzenia Eurokonta
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Dwa miesiące temu rozwiązałam umowę. Poszłam do oddziału i tam pani na
    miejscu wypełniła wszystkie dokumenty. Nie potrącono mi żadnych opłat -
    umowę rozwiązałam "na pniu". Wypłacono mi cała zaległą należność i, jedynie,
    co zastrzeżono, to fakt, że z końcem przyszłego miesiąca będzie mi się
    należał odbiór odsetek w wysokości 5 groszy, co - tu uwaga - zalecono mi
    scedować na bliżej nieokreślone "cele charytatywne" :D
    Poniewąz 5 groszy to nie majątek - tak zrobiłam i tego samego dnia miałam
    Pekao "z głowy".
    Dostęp do Pekao24 miałam jeszcze przez kolejny miesiąc, ale funkcjonowała
    tylko "historia rachunku".

    Wydaje mi się, że wszystko zależy od oddziału, w którym załatwiasz sprawę. W
    losowo wybranym przez mnie obsługa okazała się nadzwyczaj miła i
    profesjonalna i nikt n ie nagabywał mnie "super ofertą specjalnie dla mnie".

    pozdr.
    LR