    From: " Kris" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao_Maestro_ Potezna Oplata za bankomat w Kanadzie
    Date: Fri, 7 Jul 2006 21:03:44 +0000 (UTC)

    Chyba zaszla jakas pomylka na moim koncie a moze operacje sa tak kosztowne lub
    przewalutowanie tak wychodzi ?

    Witam jestem od miesiaca za granica gdzie korzystam ze swoje karty Maestro
    wydanej w ramach konta PEKAO SA. Akademickiego i dzis sprawdzajac swoje saldo
    zobaczylem ze zostalo pobrane -866zl dla CKC centrum rozliczenia kart
    jestem w szoku poniewaz ilosc pieniazkow jakie wyplacilem w Kanadzie
    to okolo 1,5 tys zł wiec chyba nie kosztowalo mnie to -866zl za taka obsluge
    okolo 3 wyplat z Bankomatu ? prze analizowalem inne wydatki wszystko sie
    zgadza bank liczyl kursem pieniazki wyplacane + pobieral 0,4% za obsluge i tu
    wszystko mi sie zgadza na bierzaco ale zaco to niezrozumiale 866zl Ciekawa
    sprawa co pan powie swoich fachowym okiem o tym ? moze warto przestrzec innych
    ludzi :) pozatym za te wyplaty 1,5 tys zaplacilem 60zl prowizji 4% ktora
    jest pozatym 866zl :) drogie jest kozystanie z Maestro w Kanadzie :)
    Typ operacji ROZLICZENIA Z CKC
    Data księgowania 07/07/2006 Data waluty 07/07/2006
    Kwota operacji -866,96 Waluta PLN