  • 61. Data: 2016-05-05 11:33:00
    Temat: Re: Paypal "oszalał" a tu cisza...
    Od: m <m...@g...com>

    On 04.05.2016 16:20, J.F. wrote:

    > Teraz operatorzy wciskaja pakiety internetowe, to potem sie
    > czlowiekowi nie chce podlaczac.

    o to to to

    [...]

    > I takie doswiadczenie - jak naprawde potrzeba, to nie dziala :-)
    > I nie wiem co zawinilo - operator, telefon, szpitalny router czy
    > budynek ...

    o to to to

    Przykład: darmowe powszechne wifi w Poznaniu (stan sprzed 2 lat bo potem
    nie próbowałem). Super - jestem w tramwaju, chcę zerknąć na rozkład,
    łączę się z wifi - okazuje się że muszę wysłać SMSa na jakiś numer
    (który sobie muszę pracowicie przeklepać), poczekać na odpowiedź, coś
    tam wklepać chyba na stronce. Jak już do mnie przyszedł SMS, byłem poza
    zasięgiem tego WIFI. Raz jak robiłem to na przystanku - to wyskoczył
    błąd. Jak mi się udało w końcu kiedyś się z siecią "sparować", to
    okazało się że następnym razem kiedy miałem okazję skorzystać - coś tam
    mi wygasło i ponownie cała procedura.

    Podobnie w Lublinie 4 lata temu. Nawet sieci płatne (hotele) bądź
    półpłatne (hotstopoty dla klientów kawiarni) teoretycznie działają, w
    praktyce albo mają żenującą prędkość albo blokują wszystkie porty poza
    80, albo jedno i drugie.

    p. m.