    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 24 Jan 2016 12:04:45 -0800 (PST)
    Subject: "Państwo w państwie" z Gąsiorowskim - oglądaliście?
    From: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Przed chwilą skończył się odcinek "Państwa w państwie" z Andrzejem Gąsiorowskim.
    Oglądaliście? Co sądzicie? Mam wrażenie, że gdyby rozmowa trwała jeszcze z 10 minut,
    zaproszony ośmieszyłby z kretesem obecnych w studiu. Spokojny, wyluzowany, nie
    kręcił, bez zająknięcia odpowiadał na każde pytanie (wtedy, kiedy mu pozwalano). Może
    właśnie dlatego w ostatniej minucie, kiedy chciał rzeczowo wyjaśnić dlaczego zarzuty
    przeciwko niemu były wyssane z palca, prowadzący nagle stwierdził, że czas się
    skończył, musimy przejść do kolejnej sprawy i po chamsku przerwał mu w środku zdania
    - chciał zapobiec kompromitacji państwa gdyby się okazało, że facet w kilka minut
    wyjaśnił coś, nad czym nasi eksperci łamali sobie głowy przez ćwierć wieku?
    Generalnie wychodzi na to, że nasz "wymiar sprawiedliwości" sam nie bardzo wiedział o
    co konkretnie oskarżyć Gąsiorowskiego (chyba fakt, że w sprawie rzekomego
    "oscylatora" nigdy nie skierowano przeciwko niemu żadnego aktu oskarżenia, mówi sam
    za siebie). Znacznie bardziej bulwersujące wydaje mi się to, że likwidator Art B (jak
    się okazuje, istniejącej do dzisiaj!) likwiduje ją już od 25 lat i jakoś nie może
    skończyć. Cóż, gdybym za tę fuchę brał milion złotych rocznie tak, jak on, to pewnie
    też by mi się nie spieszyło. Ciekawe że tej sprawy jakoś nikt nie bada.