  • 1. Data: 2002-06-07 09:03:41
    Temat: PKO BP - konto BIZNES PARTNER
    Od: "Rysiek" <r...@n...org>

    Witam!
    Czy to jest normalne aby konto firmowe miało ograniczenia na wypłaty kartą
    do 400 dzienni i do 1000 miesięcznie?
    Czy to nie jest śmieszne! Co można teraz załatwić za 1000 - i na dodatek
    miesięcznie!
    O co tu chodzi?

    Pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2002-06-07 09:46:26
    Temat: Re: PKO BP - konto BIZNES PARTNER
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Miałem Biznes Partnera i też mnie to dziwiło (co prawda ja miałem na
    początek 800pln miesięcznie)...
    Potem zmieniłem sobie na 1500, a potem zmieniłem bank ;-)
    W szczególności dziwią mnie niejasne procedury wydawania Eurocarda Business
    do tego konta - nigdzie nie mogłem się dowiedzieć jakie warunki trzeba
    spełniać

  • 3. Data: 2002-06-07 10:34:23
    Od: "Rysiek" <r...@n...org>

    Radmar napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >do tego konta - nigdzie nie mogłem się dowiedzieć jakie warunki trzeba

    Co trzeba zrobić aby ten limit zwiększyć?

  • 4. Data: 2002-06-07 10:37:50
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    najłatwiej złożyć wniosek ;-)
    skroją Cię 10pln

  • 5. Data: 2002-06-07 11:27:52
    Od: "Rysiek" <r...@n...org>

    Długo trzeba czekać na rozpatrzenie tego wniosku?

  • 6. Data: 2002-06-07 11:40:38
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    nie pamiętam dokładnie, ale coś koło kilku dni

  • 7. Data: 2002-06-07 12:53:52
    Od: "Rysiek" <r...@n...org>

    OK dzięki - muszę zrobić to jak najwcześniej!
    Bo jak na razie to mam wrażenie że robią sobie jaja!
    I ta karta do niczego mi się nie przyda!!!