  • 11. Data: 2003-02-23 11:21:35
    Temat: Re: [PKO BP] KK - problemy z wnioskiem
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 23 Feb 2003 12:09:11 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Chodzi o to ubezpieczenie Assistance czy jak mu tam ? To dotyczace
    >kosztow leczenia ? Chyba mam gdzies to oswiadczenie :)

    Nie, chodzi mi o obowiazkowe ubezpieczenie splaty kredytu.
    Zadnych ubezpieczen, ktorych nie musialem, nie bralem.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-02-23 14:02:21
    Od: "ak" <a...@a...hoga.pl>

    <t...@g...pl> wrote in message news:b38td1$b8$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha,
    >
    > Brak entuzjazmu wobec tej karty powieksza brak mozliwosci podgladu
    traksakcji
    > przez internet. Dodzwonienie sie do kartolinii nawet teraz nie jest latwe
    > co bedzie, gdy PKO BP zobedzie wiecej klientow? Taki problem przerabialo
    > PeKaO SA, klopoty sa w Raiffeisenie (tez tylko dostep telefoniczny).
    > To tez podraza koszt utrzymania karty :(((

    koszt rośnie jak się weźmie ubezpieczenie przejmowania odpowiedzialności na
    24/48h (a to chyba akurat jest b.ważne) odpowiednio 3 PLN/mies. albo
    5PLN/mies. co przy innych jest w standardzie (np. w Raiffeisenie)

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 13. Data: 2003-02-23 14:09:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    BTW - dzis na salonie ZIBI zauwazylem naklejke gdzie bylo mniej wiecej
    "przygotuj sie na znizki" by PKO BP - czyzby kolejny bank po Citku i BZWBK
    oferowal znizki przy platnosciach KK.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-02-23 22:32:49
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > A czytaliscie oswiadczenie jakie trzeba podpsac odnosnie tego
    > ubezpieczenia ?
    > Nie mialem czasu sie wczytywac w to ale wynikalo z tego chyba, ze
    > ubezpieczyciel moze praktycznie od kazdego lekarza otrzymac na temat
    > ubezpieczanego informacje objete tajemnica lekarska :/

    ja sie wczytywalem .. tym bardziej ze nie lubie hestii...
    poniewaz jest to ubezpieczenie na wypadek smierci to wstawili sobie wlasnie
    taka klauzule ze moga od kazdego lekarza wyciagnac dane na temat zdrowia...

    natomiast jest jeszcze jedno.. nizej jest klauzula apropos danych
    osobowych...
    ze zbieraja do celow umowy itp... oraz w celu _marketingu_bezposredniego_

    troche mnie to wszystko wkurza, nie chodzi o te 0,06% ubezpieczenia, tylko o
    podejscie...
    ale w celach testowych chyba jednak sobie wyrobie...

    pozdro
    SirmarK

  • 15. Data: 2003-02-24 08:20:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Kozłowski <s...@U...pl> writes:

    > poniewaz jest to ubezpieczenie na wypadek smierci to wstawili sobie
    > wlasnie taka klauzule ze moga od kazdego lekarza wyciagnac dane na
    > temat zdrowia...

    A na kiego grzyba im te dane? Stawka zalezy od stanu zdrowia?
    Umierajacemu wypowiedza w te pedy umowe, zeby nie musiec placic?

    MJ

  • 16. Data: 2003-02-24 08:32:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > BTW - dzis na salonie ZIBI zauwazylem naklejke gdzie bylo mniej wiecej
    > "przygotuj sie na znizki" by PKO BP - czyzby kolejny bank po Citku i BZWBK
    > oferowal znizki przy platnosciach KK.

    Owszem. W Zibi 5% (oni juz chyba kazdemu daja 5%...;-))
    Info o innych firmach, glownie lokalnych warszawskich, na stronie PKO BP.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2003-02-24 14:24:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > BTW - dzis na salonie ZIBI zauwazylem naklejke gdzie bylo mniej wiecej
    > "przygotuj sie na znizki" by PKO BP - czyzby kolejny bank po Citku i BZWBK

    Program partnerski dla posiadaczy karty kredytowej PKO Banku Polskiego

    Wystartował program partnerski dla Kart Kredytowych PKO Banku Polskiego. Teraz
    do takich atutów jak: kredyt bez odsetek nawet do 52 dni, jedno z najniższych na
    rynku oprocentowanie kredytu - 19,9%, dochód - min. 850,00 zł, dołączyliśmy
    kolejny - ATRAKCYJNE RABATY! Warto więc przymierzyć się do karty kredytowej PKO
    Banku Polskiego, jedna z nich może należeć właśnie do Ciebie.

    www.pkobp.pl