  • 1. Data: 2002-01-25 12:23:41
    Temat: PISANIE PROGRAMÓW
    Od: "MagicWB" <e...@s...pl>

    Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    chipowych)

  • 2. Data: 2002-01-25 12:27:40
    Temat: Re: PISANIE PROGRAMÓW
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    > chipowych)

    Dobra, napiszmy. ;-)

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-25 12:30:30
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "MagicWB" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    > chipowych)

    Jestem za !

    --
    Joogi

  • 4. Data: 2002-01-25 12:35:26
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Dobra, napiszmy. ;-)

    to ja z wami, bo mam wolny czas :-))

  • 5. Data: 2002-01-25 12:35:38
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "MagicWB" <e...@s...pl> wrote in message
    > Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    > chipowych)
    A jaki? BTW. Nie widzialem jeszcze programu napisanego w oparciu o
    technologie kart chipowych. Dla mnie to nowum, wiec chetnie bym zobaczyl.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-01-25 12:46:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > to ja z wami, bo mam wolny czas :-))

    Mogę popatrzeć ? ;-)
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-25 13:03:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    > chipowych)

    IMHO wygodniej się oprzeć np o szafę podczas pisania - a najlepiej o oparcie
    fotela.

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-01-25 14:26:56
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Mogę popatrzeć ? ;-)

    Zgłasza się beta-tester ;-)

    --
    arcuser

  • 9. Data: 2002-01-25 15:05:16
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Napiszmy dla Państwa Firmy program. (np: w oparciu o czytniki kart
    > chipowych)

    Państwu? Qrde nie dość, że podatki państwo nam podnosi (np. od oszczędności,
    co by nie było NTG) to jeszcze mamy im pisać w oparciu?

  • 10. Data: 2002-02-26 10:57:38
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 25 Jan 2002 13:35:38 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >A jaki? BTW. Nie widzialem jeszcze programu napisanego w oparciu o
    >technologie kart chipowych. Dla mnie to nowum, wiec chetnie bym zobaczyl.
    a może chodzi o program w Javie bezpośrednio do karty?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski