  • 11. Data: 2002-01-13 23:47:05
    Temat: Re: PILNE - czy mamy na grupie Wrocław?
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    AK wrote:

    > Rownie dobrze moge Ci napisac, ze na Dworcu Centralnym miasta znanego jest
    > Euronet - osobom z poza Wawy zycze powodzenia w szukaniu tego bankomatu.

    ale jakbyś podał, że bankomat jest w przejściu podziemnym,
    to już nieco bliżej ....

    MJ

  • 12. Data: 2002-01-13 23:54:50
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Mariusz A. Jasiński" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > ale jakbyś podał, że bankomat jest w przejściu podziemnym,
    > to już nieco bliżej ....

    Szczególnie że jest ich tam jak "mrówków" (chyba z 5 sztuk :))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 13. Data: 2002-01-14 00:48:31
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "AK" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > niekoniecznie... chyba, ze dworzec PKP zajmuje powierzchnie paru boisk
    > pilkarskich, jest na nim full ludzi, spieszysz sie na pociag i nie bardzo
    > gdzie masz tego szukac...
    >
    > Rownie dobrze moge Ci napisac, ze na Dworcu Centralnym miasta znanego jest
    > Euronet - osobom z poza Wawy zycze powodzenia w szukaniu tego bankomatu.

    a nie jest tak, ze jeden jest w hali głownej -jesli staniesz tylem do kas a
    przodem do schodow na perony, to po obu stronach s chodow sa dwa - po prawej
    bodajze pekao sa, po lewej zas euronet, dodatkowo co najmniej trzy sa w
    podziemiach i sa do nich strzalki?

    Chyba nie byloby za trudno

    Rafal

  • 14. Data: 2002-01-14 01:30:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > a nie jest tak, ze jeden jest w hali
    głownej -jesli staniesz tylem do kas a
    > przodem do schodow na perony, to po obu stronach

    Owszem, są, korzystałem... z euronetu rzecz jasna
    :-)

    Sark

  • 15. Data: 2002-01-14 07:36:35
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Mariusz A. Jasiński" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > AK wrote:

    > ale jakbyś podał, że bankomat jest w przejściu podziemnym,
    > to już nieco bliżej ....

    ale ja akurat mialem na mysli ten w hali glownej na lewo od wjscia / plecami
    do kas stojac /

    :))))

    -adrian

  • 16. Data: 2002-01-14 09:47:53
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    AK <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Rownie dobrze moge Ci napisac, ze na Dworcu Centralnym miasta znanego jest
    > Euronet - osobom z poza Wawy zycze powodzenia w szukaniu tego bankomatu.

    No nie przesadzaj jest na HALI GLOWNEJ pierwsze miejsce ktore sie
    sprawdza w poszukiwaniu bankomatu. Jest tam tez PKO BP i PEKAO SA.

    A w podziemiach sa jeszcze 2 euronety
    i w poblizu Ronda dmowskiego kolejne 3 sztuki

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/