    From: "Derrick" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
    Date: 24 Apr 2005 18:08:37 +0200

    W ostatnich dniach zainteresowałem się ofertą Banku Pekao S.A. Na stronach www
    sprawdziweł podstawowe informacje dotyczące usługi rachunku Eurokonto VIP i
    wysłałem prośbę o telefoniczny kontakt doradcy bankowego. Poniżej odpowiedź
    przedstawiciela banku:
    "EM/CBE/05 04/1016
    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana korespondencje przede wszystkim informuje, że Bank Polska
    Kasa Opieki SA NIE JEST BANKIEM INTERNETOWYM. Nie ma więc mozliwości otwarcia
    rachunku w naszym Banku przez INTERNET, za pomocą e-mailowej aplikacji.
    Nie ma możliwości otwarcia rachunku w Banku Pekao SA drogą e-mailową (przez
    Internet), telefoniczna czy faksem, gdyż te formy kontaktu nie gwarantują
    możliwości jednoznacznej, nie budzącej żadnych wątpliwości - mozliwości
    zidentyfikowania Klienta.
    Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe VIP są otwierane i prowadzone w
    placówkach operacyjnych(stacjonarnych) Banku Pekao SA.
    Jeśli więc jest Pan zainteresowany otwarciem rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego VIP - proszę w tej sprawie kontaktować się
    (zgłosic się/ odwiedzic - najblizszą Pana miejsca zamieszkania czy pracy -
    placówke Banku Pekao SA.
    Obszerne informacje o rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym VIP - znajdzie Pan
    na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl , w
    linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
    materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
    Przepraszam, że nie przesyłam Panu tych informacji, ale - ponieważ znajdują sie
    one na ogólniedostępnych stronach internetowych naszego Banku - ich "kserowanie"
    i przesyłanie - mijałoby się z celem, a takze ze skrótową z natury -
    korespondencją e-mailowa.
    W razie pytań - prosze o ponowny kontakt e-mailowy lub też prosze o kontakt
    telefoniczny z Infolinia Banku Pekao SA,
    pod numerami:
    INFOLINIA BANKU 0-801 365 365
    (dla dzwoniących z zagranicy i z mobile(telefonu komórkowego): (+48 ) (42) 68 38
    232), w godz. 7.00 do 22.00 we wszystkie dni tygodnia.

    Z poważaniem
    *****************".
    Podziękowałem za odpowiedź i ponownie wyraziłem chęć odbycia rozmowy
    telefonicznej (na początek) z doradcą klientów. I otrzymałem, kolejną
    wyczerpującą i zachęcającą do korzystania z usług Banku Pekao S.A., odpowiedź:
    "EM/CBE/05 04/1031
    Szanowny Panie,
    Bank Polska Kasa Opieki SA posiada w kraju ponad 800 placówek
    operacyjnych(stacjonarnych, nie internetowych), w których są otwierane i
    prowadzone rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe Eurokonto VIP.
    Wprawdzie podał Pan numer telefonu do siebie, ale wskazanym byłoby, aby podał
    Pan chocby miasto, w którym Pan mieszka lub tez nazwę miejscowości, w której -
    najbliżej Pana miejsca zamieszkania -
    znajduje się placówka Banku Pekao SA.
    Wówczas - być może - ułatwiłbym Panu kontakt, przekazując Pana dane( i numer
    telefonu) - do tejże placówki.
    Przede wszystkim jednak radziłbym Panu - znalezienie chwili czasu i osobistą
    wizytę w tejże placówce operacyjnej - co zaowocuje zapewne otwarciem rachunku
    oszczednościowo-rozliczeniowego Eurokonto VIP , jak to się mówi - "od reki".
    Ewentualny kontakt telefoniczny doradcy nie wniesie nic nowego; do otwarcia
    każego rachunku - konieczna jest osobista wizyta osoby Wnioskującej o otwarcie
    rachunku, także rachunku Eurokonto VIP.

    Podstawowe informacje o Eurokoncie VIP znajdzie Pan - jak pisałem w poprzedniej
    korespondencji -
    na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl
    , w linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
    materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
    Sa to naprawdę obszerne informacje i - ponownie zachęcam Pana do zapoznania się
    z nimi.

    W razie pytań -nawet bardzo szczegółowych - prosze o ponowny kontakt e-mailowy
[...]
    Postaramy się odpowiedziec na Pana pytania - konsultując sie z doradca bankowym.

    Z poważaniem
    Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. Nie
    zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
    korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.
    Zarządzającym Bankiem Pekao S.A. życzę wielu sukcesów w realizacji tej
    wyjątkowej strategii mającej na celu, jak sądzę, pozyskiwanie nowych klientów :)