  • 1. Data: 2014-09-24 09:46:10
    Temat: PBS Ciechanów, lokata.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    PBS Ciechanów, lokata miętowa, 4,10% , 3 miesiące. Lokował ktoś u nich?

    http://www.pbsciechanow.pl/393,e-lokata-mietowa.html
    ?tresc=3138

  • 2. Data: 2014-09-24 12:26:41
    Temat: Re: PBS Ciechanów, lokata.
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > PBS Ciechanów, lokata miętowa, 4,10% , 3 miesiące. Lokował ktoś u nich?
    >
    > http://www.pbsciechanow.pl/393,e-lokata-mietowa.html
    ?tresc=3138

    z 1,5 roku temu tam lokowałem, poza tym że odnawialna i że trzeba dzwonić by
    nie przedłużali na kolejny okres, to OK.

  • 3. Data: 2014-09-24 21:47:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" lvu6au$u1m$...@u...news.interia.pl

    > z 1,5 roku temu tam lokowałem, poza tym że odnawialna i że trzeba dzwonić by nie
    przedłużali na kolejny okres, to OK.

    Jeśli ktoś nie ma oferty typu Nju -- opłata za
    połączenie telefoniczne może zeżreć nadmiarowe
    zyski?... ;)

    Około 0.5% rocznie z około 50 kpln to na oko ;)
    około 20 pln miesięcznie... Jeśli zatem taka
    oferta limitowana jest do 3 miesięcy i do
    10 kpln -- mamy łącznie jeno 12 pln nadmiaru?...

    Owe wyżej użyte 0.5% to dyferencjał ;) pomiędzy liczbą
    4.1 a liczbą optymalnie świńskiej oferty, pomniejszony
    o uposażenie Mateusza Szczurka...

    [Szczurek też ssak, jak my, ludzie... też chce
    żyć... nic dziwnego, że ssie z naszych profitów...]

    -=-

    BTW deflacji i dołowania cen rosyjskimi kontrreakcjami...
    Mleko stale drożeje, nie tanieje -- ale deflacja jest!!!
    Mięso też jakby drożeje, zamiast tanieć... Jabłka wcale
    nie są teraz tańsze niż przed rokiem...

    Paliwo lekko potaniało.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-09-26 11:45:21
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > PBS Ciechanów, lokata miętowa, 4,10% , 3 miesiące. Lokował ktoś u nich?
    >
    > http://www.pbsciechanow.pl/393,e-lokata-mietowa.html
    ?tresc=3138

    Nawet nieźle, tylko denerwujący ten "miły rolnik", co
    stale wyskakuje z prawej strony :)

    P.s.
    Miły rolnik: www.youtube.com/watch?v=BcGCmFJVng0

  • 5. Data: 2014-09-27 16:49:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:m03cjg$b3d$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    ?tresc=3138

    > Nawet nieźle, tylko denerwujący ten "miły rolnik", co
    > stale wyskakuje z prawej strony :)

    Wysyłają coś ważnego SMS-em, czy tylko aby głowę zawracać? E-mail nie
    wystarczy?

    "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Polskiego Banku Spółdzielczego w
    Ciechanowie
    drogą wiadomości smsowych informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2
    ustawy
    z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z
    2002 r.,
    nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję należący
    do
    mnie następujący numer telefonu komórkowego podany wyżej."

    Arek

  • 6. Data: 2014-09-27 16:55:07
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:5426ce6f$0$12624$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > należący do
    > mnie następujący numer telefonu komórkowego podany wyżej."

    Przepraszam, sam doczytałem w warunkach otwierania i prowadzenia lokat.

    " 1. Likwidacja lokat jest możliwa poprzez składanie dyspozycji
    telefonicznych.
    W tym celu Bank wysyła do Klienta hasło do obsługi telefonicznej.
    2. Klient po otrzymaniu smsem hasła do obsługi telefonicznej jest
    zobowiązany
    skutecznie je zabezpieczyć i chronić oraz nie udostępniać go osobom
    trzecim."

    Arek