  • 1. Data: 2013-06-11 13:56:28
    Temat: Optima - wypowiedzenie ramowej
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Witam,

    pisaliście, przynajmniej tak mi się wydaje, że pisząc wiadomość przez
    wewnętrzną pocztę, można wypowiedzieć umowę rachunku. A można
    wypowiedzieć tak samo całkowicie umowę ramową? Tak, żeby nic nie
    łączyło mnie z Optimą i żebym mógł w razie czego założyć rachunek od
    nowa, jako nie-klient. Ktoś to przerabiał? Czy wtedy można znowu
    wnioskować np. o lokatę bezkarną?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-06-11 17:11:53
    Temat: Re: Optima - wypowiedzenie ramowej
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-11 13:56, Konfabulator pisze:
> [...]
    > łączyło mnie z Optimą i żebym mógł w razie czego założyć rachunek od
    > nowa, jako nie-klient. Ktoś to przerabiał? Czy wtedy można znowu

    3 x TAK :) sprawdzone!

  • 3. Data: 2013-06-11 21:23:21
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 11 Cze, 17:11, osa <w...@p...fm> wrote: