  • 1. Data: 2011-01-16 22:49:30
    Temat: Open i getinonline, odsetki z lokaty.
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    Składam wnioski na trzymiesięczne w getinonline i w openie na kwoty 10k. W
    jednym i drugim piszą:
    Planowane odsetki 118,90zł.
    Od 16 stycznia do 16 kwietnia wychodzi mi 90 dni. To jakim cudem odsetki
    maja być za 89 dni?

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-01-16 23:25:29
    Temat: Re: Open i getinonline, odsetki z lokaty.
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Sty, 23:49, "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote:
    > Sk adam wnioski na trzymiesi czne w getinonline i w openie na kwoty 10k.  W
    > jednym i drugim pisz :
    > Planowane odsetki 118,90z .
    > Od 16 stycznia do 16 kwietnia wychodzi mi 90 dni. To jakim cudem odsetki
    > maja by za 89 dni?

    Obstawiam, że dlatego, że 16 kwietnia to byłby już pierwszy dzień
    kolejnej trzymiesięcznicy. Lokata skończy się 15 kwietnia.

  • 3. Data: 2011-01-17 06:06:37
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Zobacz jeszcze Idea Bank.