  • 1. Data: 2005-08-12 06:11:06
    Temat: Open Finance
    Od: Bogusław Lichoński <b...@v...pl>

    Czy ktoś z Was korzystał z usług Open Finance?
    Czy to jest zwykły pośrednik, czy jakiś konkretny bank?

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2005-08-12 08:38:42
    Temat: Re: Open Finance
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    On Fri, 12 Aug 2005 08:11:06 +0200, Bogusław Lichoński
    <b...@v...pl> wrote:

    >Czy ktoś z Was korzystał z usług Open Finance?

    Ja korzystałem i byłem zadowolony.

    >Czy to jest zwykły pośrednik, czy jakiś konkretny bank?

    To nie jest bank, to firma taka jak Expander. O ile czegoś nie
    przekręcę, to zdaje mi się, że nazywa się ich brokerami.
    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-08-12 13:16:53
    Od: "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl>

    > Ja korzystałem i byłem zadowolony.

    A jak wyglądają ich prowizje, wysokie?

    Bogdan

  • 4. Data: 2005-08-16 12:53:53
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

    Bogusław Lichoński wrote:
    > Czy ktoś z Was korzystał z usług Open Finance?
    > Czy to jest zwykły pośrednik, czy jakiś konkretny bank?

    małe uzupełnienie, jest to pośrednik ale powiązany z bankiem, niedawno
    Getin Bank kupił duży pakiet udziałów w Open Finance.
    A Expander jest własnością GE Money Banku.

    Oczywiście żaden o tym głośno nie trąbi.

    pozdro,
    amico