  • 1. Data: 2008-05-06 07:28:06
    Temat: Odrzucony przelew zagraniczny - problem, brak pieniadzy na obu kontach
    Od: "Pit07" <p...@g...pl>

    Witam,

    znalazłem się w dość niekomfortowej sytuacji - otóż przelałem pieniądze z
    fińskiego banku (Sampo, od bodajże dwóch miesięcy łączą się z jakimś duńskim
    bankiem) do ING. Okazało się, że po fuzji zmienili mi coś w danych
    zapamiętanych przelewów i pieniądze do poslkiego oddziału ING poszły bez
    drugiego imienia w danych odbiorcy.
    Jak twierdzą pracownicy ING przelew został odrzucony, nie udało się jednak
    osobie z biura obsługi wyjaśnić, czy zawinił system komputerowy, czy osoba
    kontrolująca przelewy, w każdym razie pieniądze zatrzymali, a fiński bank
    był łąskaw zadzwonić po dwóch dniach, kiedy to już ING w obliczu braku
    reakcji postanowił odesłać pieniądze do Sampo.
    Od tygonia nie mam pieniędzy na żadnym z kont, oba banki twierdzą, że wina
    leży po stronie tego drugiego i u nich wszystko jest ok. Suma była dla mnie
    na tyle duża, że jej brak jest bardzo uciążliwy i pokrzyżował mi plany.
    Pytanie - co robić? Czekam póki co i dzwonię co jakiś czas do Sampo, gdzie
    pieniądze powinny wrócić, ale póki co nic się nie zmieniło.

    Pozdrawiam,
    Pit