    From: "k...@i...pl" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Lukas......jakas alternatywa?
    Date: Tue, 11 Nov 2003 14:06:58 +0100

    Użytkownik Jacek23 <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boqk1c$338$...@a...news.tpi.pl...

    > Witam, poniewaz LUKAS mnie juz denerwuje bo mi zakladaja kont
    miesiac(przez
    > net) rezygnuje z nich i szukam banku alternatywnego, musi on umozliwiac:
    > .konto internetowe(dostepne przez net)
    > .przelewy internetowe za darmo
    > .bezprowizyjne bankomaty na terenie warszawy(im wiecej tym lepiej)
    > .mozliwosc wyplaty gotowki w oddzialach banku
    > .nie wymagane wplywy kiesieczne na konto.
    > .karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy itp)
    > .karta ta jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,
    Hmmmmmm..... Chyba jednak LUKAS - ale po prostu pojdź RAZ do nich do
    banku...Ostateczenie dopuszczasz kontakty z bankiem - sam wpisałem WYPŁATA
    PIENIEDZY W ODDZIALE.
    Bezpłatna infolinia 0800 to rzadkość....
    No ale LUKAS ma opłaty miesięczne ( a raczej roczne) za kartę
    Jeśli ekonto PRO to bezprowizyjne EURONETY....
    No i wypłata gotówki jednak 2 złote prowizji...

    Aaaa... teraz wchodzi EUROBANK, moze to będzie lepsze?