  • 211. Data: 2011-02-21 12:52:24
    Temat: Re: Od lipca bezbelkowe lokaty będą opodatkowane
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > [..]

    > A gdzie ja to napisałem?
    > Ja tylko twierdzę, że "władcy" obojętnie czy to król, czy pierwszy
    > sekretarz, łatwiej jest zakazać wyjechać za granicę (tudzież wyrzucić
    > niepożądany element) niż sprawić by w jego włościach chciało się
    > pracować. To że jest to polityka krótkowzroczna to juz inna sprawa. A
    > jeśli dyktatury są takie fajne i sprawne to dlaczego tak mało
    > przetrwało obecnie?
    > KJ

    Bo jemu bardziej chodzi o dyrektora niż dyktatora. Chciałby mieć pełną
    wolność i czuć się jak w kurorcie gdzie płaci za to co dostaje i wybiera
    taki jaki mu odpowiada.

  • 212. Data: 2011-02-21 12:54:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-21 13:52, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Najblizej twoim marzeniom bedzie chyba - niespodzianka - Unia
    > Europejska, wraz ze swoja niedemokratyczna Komisja.

    A może rząd światowy? Ja tu o dyktaturze na poziomie województwa, a Ty
    mi z EU wyjeżdżasz...

    --
    Liwiusz

  • 213. Data: 2011-02-21 13:06:49
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 21.02.2011 13:54, Liwiusz wrote:

    > A może rząd światowy? Ja tu o dyktaturze na poziomie województwa, a Ty
    > mi z EU wyjeżdżasz...

    Ah, ja tylko wskazalem ci na cos, co juz istnieje, a co nie ma
    negatywnych stron promowanej przez ciebie dyktatury (obojetnie czy to
    jest dyktatura na poziomie kraju, wojewodztwa, mafia w danym miescie,
    czy gang w innej dzielnicy - wszystkie przedstawiaja zbyt wiele wladzy w
    jednym miejscu).

    Bo to, ze strzelanie do demonstrantow w promowanych przez ciebie
    dyktaturach niezbyt mi odpowiada, czy calkowita dowolnosc we
    wprowadzaniu prawa - to juz omawialismy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 214. Data: 2011-02-21 13:26:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > czynnego prawa wyborczego.
    >
    > Jeśli nie masz tu nieruchomości, to dlaczego chcesz mieć wpływ na sposób
    > sprawowania rządów na tym terenie? Tak samo możesz chcieć mieć wpływ na
    > rządy na Wanuatu.
    > -------------------
    >
    > Np dlatego, że można mieć mobilną pracę (specjalista, żołnierz) i żyć
    > wyłącznie w wynajmowanych. Ponadto kupowanie nieruchomości na górce jest
    > po prostu głupie. Posiadanie nieruchomości nie jest do życia w żaden
    > sposób potrzebne. Przy obecnych cenach korzystniej jest wynajmować.

    No i korzystniej jest takich ludzi nie dopuszczać do decydowania o losie
    państwa.

  • 215. Data: 2011-02-21 15:23:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracować. To że jest to polityka krótkowzroczna to juz inna sprawa. A
    > jeśli dyktatury są takie fajne i sprawne to dlaczego tak mało

    Watykan od dawna, a od 2003 mamy w UE nową monarchię Liechtenstein.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 216. Data: 2011-02-21 15:25:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > No i korzystniej jest takich ludzi nie dopuszczać do decydowania o losie
    > państwa.

    Korzystniej dla posiadaczy nieruchomości.
    To Twoje zdanie. Moje jest takie, że inteligencja powinna decydować o wadze
    głosu.

  • 217. Data: 2011-02-21 15:58:18
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 21.02.2011 16:23, Jan Werbinski wrote:
    > żytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Watykan od dawna, a od 2003 mamy w UE nową monarchię Liechtenstein.

    Liechtenstein dyktatura? To sie porobilo w tej Europie...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 218. Data: 2011-02-21 16:12:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Monarchie

  • 219. Data: 2011-02-22 15:43:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Pocztowy a sporo okienek na poczcie, ale to wciaz sa pracownicy poczty,
    > a nie banku. Do placowek bankowych raczej tego nie mozna jeszcze
    > porownywac - jako interface do wyplaty/wplaty gotowki - a i owszem.
    > To sie zmienia, ale troche czasu to wszystko zajmie.

    No ale owi emeryci właśnie potrzebują okienka do wpłat i wypłat, a
    opłaty i tak robią na Poczcie, więc Pocztowy jest jak znalazł... :-)

    --
    MiCHA