  • 1. Data: 2012-09-05 12:48:49
    Temat: OT Uboczne skutki Rajfajnego...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Boże jedyny, dzięki za smartfon, który mi dałeś na me smutne
    lata, bo choć niemal ślepy, jestem silniejszy od kata i od
    przyjaciół kata.

    Wiewiórki powiedziały mi, że aby mieć dostęp do konta, trzeba
    wpisać numer -- tylko 26 cyfr. Zastanawiając się nad tym, jak
    dokonać tego cudu, zainstalowałem OCR na smartfonie, strzeliłem
    fotkę, zOCeRowałem ją, zapisałem efekt tej OCeRacji do pliku,
    odpaliłem serwer FTP na komórce a na notebooku odpaliłem
    Totalnego, połączyłem się z komórką, odczytałem numer rachunku...

    -=-

    Aby było śmieszniej -- fociłem nocą przy świetle matrycy notebooka.
    Najpierw błysk ,,flesza'' komórkowego, dzięki któremu widziałem to,
    co widzi obiektyw, następnie wycelowanie w odpowiednią cześć papieru
    (tę, na której jest numer konta bankowego) i ponowne strzelenie.

    -=-

    OCeRacja bezproblemowa. Serwer w spoczynku nie ciągnie CPU,
    a w porywach nie osiąga nawet 1% CPU. :)

    Nie znam urządzenia o tak dobrym stosunku przydatności do ceny.

    OCR w darmowej postaci nie ma obsługi języka polskiego.
    Polskie diakrytyki wypadają więc różnie, zwykle jako krzaczki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'