eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o Kredyt... › [OT] Re: Miłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o Kredyt...
    From: "monter.FM" <s...@m...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Re: Miłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o
    Kredyt...
    Date: Thu, 16 Aug 2012 23:12:17 +0200

    > ...Bank... Otóż... Dostałem dziś wyciąg papierowy z Kredyt Banku!!
    > A na nim? Okrągluteńka kwota!!! (a raczej -- cała masa krągłych kwot)
    >
    > Aktualne oprocentowanie -- okrągłe 0%
    > Saldo początkowe 0,00
    > Uznania ogółem 0,00
    > Obciążenia ogółem 0,00
    > Saldo końcowe 0,00

    To pikuś. Ja dwa razy likwidowałem konto w BPH po anszlusu PKO. Okazuje
    się, że konto trzeba zamknąć więcej niż dwa razy. Od czterech lat
    przychodzi rachunek papierowy pocztą o stanie mojego zadłużenia.
    Wynosiło ono początkowo -6.50 PLN
    Dla świętego spokoju lunąłem 6.50 na rzeczone konto.
    Po miesiącu przyszło następne papierowe - a tam, że zalegam z opłatami
    -13.00.
    I tak co miesiąc od ponad czterech lat. Pół sosny poszło jak nic. Muszę
    się w sobie zebrać, pojechać do mojego byłego oddziału i zamknąć konto
    trzeci raz...

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...