  • Data: 2002-04-05 18:03:53
    Temat: #OT;) Praca magisterska ekonomia pytanie.
    Od: "Cypher_MrG" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moze troche nie zwiazane z tematem listy ale...(z gory przepraszam)
    Jestem studentem 5 roku ekonomii na AR.Mam do szanownych grupowiczow
    prosbe,pisze prace magisterska na temat handlu w internecie(sklepy
    internetowe itp itd) czy ktos z Was moglby podpowiedziec mi adresy stron na
    ktorych moge znalezc informacje na ten temat ,szczegolnie interesuja mnie
    regulacje prawne zwiazane z handlem i jak to na ekonomi bywa roznego rodzaju
    statystyki zwiazane z tym tematem.
    Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje.

    Pozdrawiam
    Cyprian