  • 31. Data: 2004-01-11 20:27:11
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > Czy aby nie uznają tego za sprzeczne z naturą?
    > Bo jaki będzie sens istnienia np. Srebrnego Sezama?

    Koszty prowadzenia tych placowek sa zupelnie inne, takze klienci sa innego
    sortu.
    Zauwaz, ze w Multi musisz miec 1000 zl zeby zalozyc podstawowe konto.
    (Z drugiej strony zobacz Xelion w Pekao - 4 zl tam kosztuje prowadzenie :)

    Wyluskujesz najlepszych klientow - powiedzmy tych z dochodami > 3 tys i
    przenosisz ich do Multi.

    Moga tez zrobic tak jak Millennium -> dla bankowosci prywatnej.

    Wezma troche z duzego BRE, troche BPHu i bedzie git :)

  • 32. Data: 2004-01-11 20:41:53
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał:

> [...]

    m**banki mają juz sporo klientów. Ja bym się bardziej obawiał o losy darmowego
    mBanku - być może zostanie darmowy- ale najpewniej zmieni się strategia
    działania (droższe kredyty). Coś a'la Eurobank.

    > Cóż, wierzę ci na słowo, chociaż nie rozumiem.

    Jeśli zlikwidują, to..... powstanie nowe "multi" (w pkobp ?). Rynek nie znosi
    próżni ;)

    > Jak Wancerowi czy BPH może się podobać coś, co oferuje konto z darmowymi

    Może mu się nie podoba, dlatego idzie na emeryturę ;D

  • 33. Data: 2004-01-11 20:49:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wyluskujesz najlepszych klientow - powiedzmy tych z dochodami > 3 tys
    > i przenosisz ich do Multi.

    Ale żeby mieć Srebrny Sezam w BPH trzeba było AFAIR mieć wpływy 2500 zł. To
    konto porównywalne z Multikontem Ja czy My kosztuje w BPHPBK 9,50 zł plus
    "karniaki" 2,50 zł za każdą nieużywaną do zakupów kartę. IMHO to daje obraz
    tego jak ta firma kasuje klientów z "middle class" czy też "upper middle
    class".
    Jako obecny zadowolony klient Multibanku mam nadzieję że masz rację ;-)
    Jako były klient PBK przejętego przez BPH czarno to jednak widzę :-(

    Bogdan b.

  • 34. Data: 2004-01-11 20:51:03
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> [...]
    > Moga tez zrobic tak jak Millennium -> dla bankowosci prywatnej.
    > Wezma troche z duzego BRE, troche BPHu i bedzie git :)

    Widzę że się zgadzamy ;] BRE juz dawno zapowiadało przeniesienie private
    bankingu do MultiBanku. IMO obecnie to nie jest możliwe... Jak by zaostrzyli
    wymogi, zostawili najlepszych klientów (zmniejszy się ilość klientów i można
    świadczyć usługi wysokiej jakości), to wtedy by mogli też przenieść do multi
    private banking. Powstanie wtedy nowe konto aquarius platinum ;D

  • 35. Data: 2004-01-11 21:03:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
> [...]
    > się ilość klientów i można świadczyć usługi wysokiej jakości), to
    > wtedy by mogli też przenieść do multi private banking. Powstanie

    Z tymi przenosinami to chodzilo o tych "najbiedniejszych" - bo zeby sie
    dostac do VIPow w duzynm BRE wystarczy miec aktywa na sume 100 tys zlotych.
    Poza tym sa dwa rodzaje VIPow - mlodzie, niezalezni ;) -> dla nich elitarne
    konto Aquarius i ci bardziej stateczni (wapniaki) - dla nich salony itp.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 36. Data: 2004-01-11 22:45:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Bank BPH ;-))) ? Bank Bank Przemysłowo-Handlowy ;-))) ?

    A bo to pierwszy raz? W innych dziedzinach to samo - wirus HIV...

    MJ

  • 37. Data: 2004-01-12 11:21:11
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > A bo to pierwszy raz? W innych dziedzinach to samo - wirus HIV...

    Albo Wydawnictwo PWN.
    Słyszałem wypowiedź pana Miodka, że to jest prawidłowe
    i chyba nie jest tematem tej grupy (ale to już nie Miodek powiedział).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 38. Data: 2004-01-12 12:56:40
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > A PJO wygrzebal:
    > www.hvb.cz
    > www.hvb.hu

    Skoro świadomość obecnej nazwy wśród Klientów jest oceniana na 6%
    to dlaczego nie zmienili nazwy na HVB? Brak polskiego akcentu?
    Zamiast czerwonej tyldy zrobiliby białoczerwoną, a polski bank
    wyszedłby jak cholera! ;-)

  • 39. Data: 2004-01-14 00:50:55
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Artur Czeczko napisał:
    [...]
    > Albo Wydawnictwo PWN.
    > Słyszałem wypowiedź pana Miodka, że to jest prawidłowe
    > i chyba nie jest tematem tej grupy (ale to już nie Miodek powiedział).

    To tylko mówiłam ja - Jarząbek ;-)

  • 40. Data: 2004-01-14 06:17:32
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bttvq1$bq2$...@S...icm.edu.pl,
    Artur Czeczko <n...@e...one.pl>:
    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Albo Wydawnictwo PWN.

    Zgadza się. Przykłady można by mnożyć, a ten jest bardzo dobry.

    Dla zainteresowanych troche przykladow angielskich, a pierwsze dwa bankowe
    ;)

    http://linguistlist.org/issues/4/4-501.html

    > Słyszałem wypowiedź pana Miodka, że to jest prawidłowe

    Również się zgadza. Oczywiście "prawidłowe" w sensie "istotnie, takie
    zjawisko językowe występuje" - ale to już Wy zauważyliście, więc nie wiem,
    po co tu ten Miodek :P

    Natomiast jest czasem "uważane za nieprawidłowe" w sensie "nie podoba się
    Glenn (i niektórym innym osobom)".

    > i chyba nie jest tematem tej grupy (ale to już nie Miodek powiedział).
    O, święte słowa :)

    --
    Robert