  • 51. Data: 2005-01-11 15:35:11
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > w poście powyżej odniosłem się do mojej ostatniej wypowiedzi, a nie
    > przedostatniej! w wypowiedzi ostatniej precyzuję, że chodzi o 0,1%
    > min. 2zł, Ty jak widać najpierw niedowierzałeś, że taka opłata w ogóle
    > istnieje, a teraz cytujesz to co Ci się podoba, aby tylko wyszło na
    > Twoje...

    Sam próbujesz się wykręcić tak, żeby wyszło na Twoje. Po pierwsze nie
    pobierają od wszystkich (tylko od tych co maja zadłużenie na karcie), po
    drugie nie dwa złote, tylko 0,1% nie mniej niż 2 zł, a po trzecie od nikogo
    jeszcze nie pobrali bo trwa promocja ;-))) Istne Radio Erewań z Ciebie :-)

  • 52. Data: 2005-01-11 15:36:39
    Od: nod <n...@o...pl>

    > Jest promocja (też przedłużana od wprowadzenia opłaty), po co takie
    > zapisy w TOiP - nie wiem ;)
    >
    > p.

    bo to BePeHahahah ;)

    a słyszałeś o możliwej fuzji Pekao z BPH - przy takim poziomie wiedzy
    pracowników jaki jest teraz i przy takim poziomie obsługi klientów
    powstałby chyba najtragiczniejszy bank w Polsce

  • 53. Data: 2005-01-11 19:57:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 16:36, Użytkownik nod napisał:

    > a słyszałeś o możliwej fuzji Pekao z BPH - przy takim poziomie wiedzy
    > pracowników jaki jest teraz i przy takim poziomie obsługi klientów

    E, to zależy od oddziału. Ja na swój nie mogę nic złego powiedzieć :)

    > powstałby chyba najtragiczniejszy bank w Polsce

    J.w. :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 54. Data: 2005-01-11 19:59:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 16:34, Użytkownik nod napisał:

    > 2zł, Ty jak widać najpierw niedowierzałeś, że taka opłata w ogóle
    > istnieje, a teraz cytujesz to co Ci się podoba, aby tylko wyszło na
    > Twoje...

    Mylisz się. Wiedziałem o opłacie 0,1% min 2 zł, stąd moje czepialstwo
    dotyczące Twojej wypowiedzi dotyczącej opłaty 2zł.
    Proponuję EOT, bo chyba wszystko dotyczące opłaty zostało wyjaśnione.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 55. Data: 2005-01-11 21:11:18
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Tobie też czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    Masz jakieś argumenty na poparcie tej tezy ?

    > Poza tym, napisz mi
    > proszę w jaki sposób chciałbyś pobrać opłatę 4zł, która stanowić ma 0,1%
    > zadłużenia na karcie z maksymalnym limitem 3000zł?

    Ależ mnie nie obchodzi fakt, że na karcie bursztynowej można mieć
    maksymalny limit 3000 PLN. Ja czepiam się jednego, konkretnego zdania w
    Twojej wypowiedzi. Powinieneś to zrozumieć, bo cała ta dyskusja zaczęła
    się od tego, że Ty zrobiłeś dokładnie to samo.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 56. Data: 2005-01-11 21:28:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 22:11, Użytkownik PshemeK napisał:
    > Masz jakieś argumenty na poparcie tej tezy ?

    Tak. Nod w pierwszej wersji napisał o opłacie 2 zł, więc zapytałem za
    co ona jest (bo takowej nie ma). Odpisał że to 0,1% nie mniej niż 2 zł
    (co było zgodne z prawdą), ty zaś piszesz że 4 zł to więcej niż 2
    zł, jaki to ma związek z tematem threadu?

    > Ależ mnie nie obchodzi fakt, że na karcie bursztynowej można mieć
    > maksymalny limit 3000 PLN.

    A powinno, jeśli bierzesz udział w dyskusji.

    > Twojej wypowiedzi. Powinieneś to zrozumieć, bo cała ta dyskusja zaczęła
    > się od tego, że Ty zrobiłeś dokładnie to samo.

    Tak, dzięki czemu nod poprawił swoją wypowiedź, coś jeszcze?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 57. Data: 2005-01-11 22:15:53
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

> [...]
    > to ma związek z tematem threadu?

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.....

    > A powinno, jeśli bierzesz udział w dyskusji.

    No to dobra : słyszałeś określenie "przekroczenie limitu kredytowego" ?

    > Tak, dzięki czemu nod poprawił swoją wypowiedź, coś jeszcze?

    Owszem. Zapytałeś jaki związek ma moje czepianie się z tematem. Więc
    odpowiadam (a raczej uzupełniam swoją odpowiedź) : taki sam jak Twoje
    czepianie się, czy jest to 2 zł, czy 2-3 zł, skoro i tak tego nie
    pobierają.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 58. Data: 2005-01-11 22:28:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 23:15, Użytkownik PshemeK napisał:

> [...]
    > odpowiadam (a raczej uzupełniam swoją odpowiedź) : taki sam jak Twoje
    > czepianie się, czy jest to 2 zł, czy 2-3 zł, skoro i tak tego nie

    O tym nod nie napisał. Zresztą, proponuję EOT bo ta dyskusja do
    niczego i tak nie prowadzi.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 59. Data: 2005-01-11 22:36:50
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2005-01-11 23:15, Użytkownik PshemeK napisał:
    >

    > Zresztą, proponuję EOT bo ta dyskusja do niczego
    > i tak nie prowadzi.

    Fakt. W końcu obu nam wyczerpie się lista słówek/wyrażeń, których
    możnaby się czepić....

    EOT.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 60. Data: 2005-01-11 23:44:33
    Od: nod <n...@o...pl>

    >Sam próbujesz się wykręcić tak, żeby wyszło na Twoje.

    a wszystko przez to, że w pierwszym poście nie byłem dokładne :/

    > Po pierwsze nie
    >pobierają od wszystkich (tylko od tych co maja zadłużenie na karcie),

    wypływa znowu moja niedokładność, nadrobiona w kolejnym poście :/

    > po
    >drugie nie dwa złote, tylko 0,1% nie mniej niż 2 zł,

    j.w.

    > a po trzecie od nikogo
    >jeszcze nie pobrali bo trwa promocja ;-)))

    a o tym to oficjalnie cisza... a przynajmniej w TOiP :)

    >Istne Radio Erewań z Ciebie :-)

    eee tam... przesadzasz :D

    pozdr
    nod