  • 21. Data: 2002-05-09 19:42:22
    Temat: Re: Niższe oprocentowanie w MultiBanku
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    news:abeisq$l75$1@news.onet.pl...

    > O innych oplatach nie wspominajac...
    > Jako konto podstawowe - trche za drogie. A trzymanie np 3 kont ->
    tradycyjny
    > marmurek + jakies do darmowych przelewow itp + Inteligo - malo ciekawe dla
    > normalnego, nie pbb'owskiego czlowieka ;)

    O innych opłatach nie wspominałem, bo chyba wszyscy je tu znają, było o nich
    głośno, choć taki mBank jest tani i na tym zalety się kończą, potem są
    braki. Poza tym eBanku nie traktowałem jako głównego.
    Ale można znaleść oferty marmurkowe z darmowymi przelewami, darmową kartą za
    3zł/mc, czyli 1 konto zamiast 3 ;)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-05-09 20:07:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O innych opłatach nie wspominałem, bo chyba wszyscy je tu znają, było o
    nich
    > głośno, choć taki mBank jest tani i na tym zalety się kończą, potem są

    Braki jak braki. Rzecz dysklusyjna, ale nie wartu strzepic sobie na to
    jezyka.
    dla mnie lepsze oprocentowanie, brak oplat za przelewy, wyplaty z
    bankowmatow i karte, brak minimalnej kwoty - jednak duzo wiecej znaczy niz
    Inteligowska karta...
    12 zl w Inteligo 20 zl w mBanku - roznica to 8 przelewow lub 4 wyplaty z
    bankomatu lub np 4 przelwy + 2 wyplaty - jak nic miesiac....

  • 23. Data: 2002-05-10 10:36:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > hihi - tylko na czym oni będą zarabiać za kilka lat? Ale kto wie - życie
    > czasem uczy pokory.

    Na tym samym co teraz :((. W koncu w ub.r. zrezygnowalo z pekao niestety
    tylko ok. 25 tys. osob, co przy ok. 2 mln klientow daje im na razie
    "spokojny sen"... Tak wiec "na oko" maja spokoj na conajmniej 5 lat, dlatego
    ze zmiana systemu sie nie spiesza itd.
    pzd

  • 24. Data: 2002-05-11 11:31:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 May 2002 14:04:50 +0200, w <abdon9$ph4$1@news.tpi.pl>, "GoGush"
    <N...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > P.S.
    > To oni nie maja tokena ?!?!

    Oczywiście, że nie. I co z tego?

  • 25. Data: 2002-05-11 11:35:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 May 2002 22:07:36 +0200, w <abeku7$omq$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > 12 zl w Inteligo 20 zl w mBanku - roznica to 8 przelewow lub 4 wyplaty z
    > bankomatu lub np 4 przelwy + 2 wyplaty - jak nic miesiac....

    Ale w zamian masz masę braków w mBanku. Niby dlaczego nie strzępić
    sobie na to języka, skoro duża część z nich jest elementarna?

  • 26. Data: 2002-05-11 11:40:14
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że nie. I co z tego?

    A no nic , myslalem ze lepiej sie zabezpieczaja :/

    pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 27. Data: 2002-05-11 11:48:03
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Niby dlaczego nie strzępić
    > sobie na to języka, skoro duża część z nich jest elementarna?

    Kolega chyba ma rachunek w w/w ? :P

    Pozdr

    ------

  • 28. Data: 2002-05-11 11:59:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A no nic , myslalem ze lepiej sie zabezpieczaja :/

    A uzasadnij prosze, dlaczego uwazasz, ze Token jest bezpieczniejszy??? :)

  • 29. Data: 2002-05-11 12:00:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale w zamian masz masę braków w mBanku. Niby dlaczego nie strzępić
    > sobie na to języka, skoro duża część z nich jest elementarna?

    no to dawaj - warto posluchac! ;D

    BTW Moim glownym kontem staje sie powoli Multi a bylo nim Fortisowe...
    mBank nigdy nie byl ;)

    ale warto posluchac tych elementarnych brakow - bo owszem jakies zawsze sa,
    ale pokaz taki bank ktory ich nie ma

  • 30. Data: 2002-05-11 12:17:11
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > A uzasadnij prosze, dlaczego uwazasz, ze Token jest bezpieczniejszy??? :)

    A no dlatego ze token generuje klucze w sposob dynamiczny a , z tego zo
    zrozumialem , w wersji bez tokena , otrzymuje sie klucze zapisane na pasku
    (nie wiem ile jest tych kluczy). Zakladam iz stale haslo jest latwe do
    sprawdzenia w obu przypadkach , ale w przypadku wersji z wygenerowanymi
    kodami jest ich skonczona ilosc. Da sie wiec opracowac algorytm generowania
    tych kluczy (choc nie jest to trywialne) tak jak zostalo to zrobione z
    kodami do telefonow komorkowych (zdrapki).
    Natomiast w przypadku tokena tych kluczy jest poprostu wiecej i dlatego jest
    bezpieczniejszy. RSA Security chawili sie ze nie zostal jeszcze zlamany ich
    sposob generowania kluczy.
    Oba sposoby sa "silne" lecz rozwiazanie z tokenem jest bezpieczniejsze.

    Pozdr

    ------