  • 11. Data: 2004-02-26 22:40:33
    Temat: Re: Niechciane karty kredytowe
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    > A mozesz rozwinac ?
    > Ktory dokladnie fragment negujesz ?

    ~ tylko tym
    ~ pod warunkiem

    :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 12. Data: 2004-02-26 23:33:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 23:40, Użytkownik Karol Zwiruk napisał:
    > ~ tylko tym
    > ~ pod warunkiem

    Aha :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2004-02-27 21:49:20
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik Karol Żwiruk napisał:
    > W jaki sposób najskuteczniej zachęcić klienta do tego, by wyrobił sobie
    > kartę kredytową naszego banku? Odpowiedź na to pytanie jest prosta: wyrobić
    > i wysyłać mu tą właśnie kartę.
    > W roku 2003 polskie banki po raz pierwszy w historii rozesłały swoim
    > klientom niezamówione wcześniej karty kredytowe. W pierwszej połowie roku
    > swoje karty Regata rozsyłał bank Pekao SA, zaś w okresie od września do
> [...]

    Ja dostalem Visa electron z limitem 5000 od GE Capital Bank:) Tyle ze
    nie uruchomilem jej. Ale do dzis mam otwarta mozliwosc wziecia kredytu
    gotowkowego....wliczajac prowizje wyszło mi ze to kredyt na ok 35%:)

    Pozdrawiam
    Piotrek