  • 1. Data: 2003-07-06 11:16:44
    Temat: Nie spłacasz kredytu????? Szczecin
    Od: "Bankowa pomoc - SOS" <z...@o...pl>

    Biuro Doradztwa Kredytowego- pomaga osobą zadużonym
    w Bankach.
    Masz kłopoty ze spłatą rat kredytowych, straciłeś zdolność
    kredytową!
    Zadzwoń , pomożemy Ci wybrnąć z kłopotów.
    Prowadzimy negocjacje w Twoim imieniu z Bankiem, Komornikiem.
    Negocjujemy lepsze warunki spłaty Twojego zadłużenia /kredytu,debetu /
    Zwiększamy ilość rat, zawieszamy kredyt do spłaty na kilka miesięcy.
    Ugody bankowe i negocjacje profesjonalne.
    Pośredniczymy w załatwianiu kredytów refinansowych.
    Kredyty,pożyczki,leasingi samochodowe.
    Szczecin tel. 0607-488880.
    /tylko kredyty zaciągnięte w bankach na terenie Szczecina i okolic./

  • 2. Data: 2003-07-06 12:57:13
    Temat: Re: Nie spłacasz kredytu????? Szczecin
    Od: "Rychu" <r...@p...onet.pl>

    Won z oszustami!

    takie duperele to można sobnie samemu załatwić...

  • 3. Data: 2003-07-06 13:21:42
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Biuro Doradztwa Kredytowego- pomaga osobą zadużonym
    > w Bankach.

    na czym polega to zboczenie??? (zadużenie w Banku)

  • 4. Data: 2003-07-06 14:07:04
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Bankowa pomoc - SOS wrote:
    > Biuro Doradztwa Kredytowego- pomaga osobą zadużonym
    > w Bankach.

    osobą? ROTFL!
    Zadurzonym pisze się przez "rz" :)))

    > Ugody bankowe i negocjacje profesjonalne.

    A, panowie profesjonaliści... jak tak to przepraszam ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-06 14:27:57
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > na czym polega to zboczenie??? (zadużenie w Banku)

    może to nie miłość - ale ja np. bardzo bardzo lubię mBank :-)

  • 6. Data: 2003-07-06 15:00:12
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    proponuję wysłać na podany nr komórki kilkanaście (dziennie) smsowych ofert
    współpracy ;-)