  • 31. Data: 2002-07-16 12:28:15
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A wracajac do odpowiedzialnosci ... rozumiem ze sugerujesz ze zlodziej
    > bedzie trzymal sie limitu Twojej karty? LOL do kwadratu!

    Sam jestes LOL do kwadratu - sproboj wydac wiecej niz wynosi limit na twojej
    karcie - transakcja nie zostanie zautoryzowana. Jak sie ma niski limit i
    zapomni sie, ze sie niedawno placilo karta to przy probie zrobienia wiekszych
    zakupow POS podaje - not approved, mialem taka sytuacje kilka razy wiec
    przestan opowiadac glupoty...

  • 32. Data: 2002-07-16 12:31:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 02:28:15PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zakupow POS podaje - not approved, mialem taka sytuacje kilka razy wiec

    Oj, malo widziales. A o nieautoryzowanych transakcjach slyszales? A o
    transakcjach w zelazku slyszales? A slyszales o placeniu w taksowkach
    w zelazkach?

    Poducz sie troche i wtedy mozesz protestowac.

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-07-16 12:35:24
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Poducz sie troche i wtedy mozesz protestowac.

    Sam sie poducz bo w przypadku wyplat gotowkowych na zelazko jest zawsze
    obowiazek autoryzowania telefonicznego, podobnie w przypadku transakcji
    bezgotowkowych na wieksze kwoty. Co wiecej w takim wypadku jest jeszcze
    zdjecie na karcie i podpis, ktore tez sa jakims zabezpieczeniem...

  • 34. Data: 2002-07-16 12:39:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 02:35:24PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > Sam sie poducz bo w przypadku wyplat gotowkowych na zelazko jest zawsze
    > obowiazek autoryzowania telefonicznego, podobnie w przypadku transakcji

    Placiles kiedys za taksowke karta? Widze ze nie.

    > bezgotowkowych na wieksze kwoty. Co wiecej w takim wypadku jest jeszcze

    ????? Od kiedy tak uwazasz? Jaka najwieksza kwote zaplaciles karta? Ja
    placilem 5.5kzl, __BEZ__ zadnego potwierdzania.

    A zreszta - przeciez nikt nie kaze wydac wszystkich pieniedzy jednym
    pociagnieciem. Mozna placic po 50-100zl ...

    > zdjecie na karcie i podpis, ktore tez sa jakims zabezpieczeniem...

    Zartujesz, prawda?

    --

    --w

  • 35. Data: 2002-07-16 12:50:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:45:58AM +0300, Mscislaw wrote:

    > to jest chyba nielogiczne! zakladasz lokate 5k (czemu 4 k nie wystarczy?) a
    > dopiero potem masz konto w szitibanku? ja myslalem ze wpierw musisz miec
    > konto by zalozyc lokate!! jak to jest?

    Chyba chodzi o to ze wtedy citi zaklada niejako bajdelejem konto
    (podobnie jak dla kart kredytowych w millenium).

    A jak juz masz konto to mozna szalec ;-)

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-07-16 12:51:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Widze, ze bronisz tego plastikowego gowienka jakby byla to sprawa honoru. I tak
    nic mnie nie przekona do przedluzenia uzywania tego marnego produktu. Na
    pocieszenie polecam ranking kart kredytowych - brawo dla kart z pierwszej
    trojki (od konca hehehe)
    http://www.bankier.pl/produkty/karty/ABC.html?id=278
    &part=8

  • 37. Data: 2002-07-16 12:55:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:52:16AM +0300, Mscislaw wrote:

    > placiles wiecej niz twoj limit bez potwierdzenia? czy tez masz wiekszy limit
    > niz 5k?

    Nie, limit mam wiekszy.

    > tak, on zartuje tylko tego nie wie.

    No wlasnie.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-07-16 13:00:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 02:51:27PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > pocieszenie polecam ranking kart kredytowych - brawo dla kart z pierwszej

    Brawo dla kolejnego experta! Opieraj sie na wycenie kart na podstawie
    oprocentowania kredytu. W nastepnej kolejnosci wybieraj kraj
    zamieszkania na podstawie wielkosci odsetek karnych za niezaplacony
    podatek dochodowy.

    Obejrzyj sobie klasyfikacje pod wzgledem bezpieczenstwa jakie robile
    nijaki Wojtek F.

    I, na Boga, poczytaj troche na temat kart. Bo na razie to rzucasz
    inwektywami a naprawde masz bardzo marna wiedze.

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-07-16 13:01:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > bezgotowkowych na wieksze kwoty. Co wiecej w takim wypadku jest jeszcze
    > zdjecie na karcie i podpis, ktore tez sa jakims zabezpieczeniem...

    No to co powiesz na to, że szajki złodziei wydają przeciętnie jedną kartą
    Visa lub MasterCard (i nieważne jaką) około 20-30 tys. złotych. I teraz
    odnieś to do swojego limitu 1500 zł albo ubezpieczenia w WBK 4000 zł. Pomyśl
    ile lat będziesz spłacał owe 30 tys. zł. Karta to niebezpieczne narzędzie -
    niestety.

    K. Kowalski

  • 40. Data: 2002-07-16 13:05:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > to jest chyba nielogiczne! zakladasz lokate 5k (czemu 4 k nie wystarczy?)

    Tak sobie wymyslili - ich prawo.

    > dopiero potem masz konto w szitibanku? ja myslalem ze wpierw musisz miec
    > konto by zalozyc lokate!! jak to jest?

    Dzieje sie to wszytsko rownolegle

    --
    JaKi