  • 1. Data: 2007-01-24 08:30:40
    Temat: Nie ma zlecenia stałego w PKO BP?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Wczoraj w jednym z banków PKO BP SA chciałem złożyć zlecenie stałe
    opłacania rachunków za prąd, czyli płatne w wysokości i w terminie w/g
    faktury VAT. Pan obsługujący mnie nie chciał przyjąć takiego zlecenia,
    argumentując że takiej usługi PKO BP SA nie oferuje. Chciał żebym
    załatwił polecenie zapłaty. Bardzo mnie to zdziwiło, bo jeszcze w maju
    zeszłego roku miałem dwa takie zlecenia, za prąd i gaz, tyle że w drugim
    końcu Polski, ale też PKO BP SA. Żeby było śmieszniej, to dodam, że ok.
    2 m-ce temu prawie przyjęto takie zlecenie bez zająknięcia, tylko było
    niedopatrzenie z mojej strony takie, że przyszedłem z rachunkiem za prąd
    z którego już oddarto nr konta zakładu energetycznego przy opłacaniu na
    poczcie. No i załatwiała mnie jakaś pani, a nie ten pan co wczoraj.
    Gdybym to miał, to zlecenie byłoby przyjęte i nie byłoby mowy, że
    "niedasie". Czy coś się w ciągu tych dwóch miesięcy zmieniło PKO BP SA
    oprócz obsady kierowniczych stołków?

    --
    Big Jack
    //////

  • 2. Data: 2007-01-24 22:20:07
    Temat: Re: Nie ma zlecenia stałego w PKO BP?
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    hmmm teściom nikt jak dotąd nie odmówił.....
    Polecenie zapłaty IHMO wygodniejsze może stąd olał temat

  • 3. Data: 2007-01-25 07:34:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:ep8m49$c49$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Dawidek ||gazeta pl* napisał(a):

    > hmmm teściom nikt jak dotąd nie odmówił.....
    > Polecenie zapłaty IHMO wygodniejsze może stąd olał temat

    Niekoniecznie wygodniejsze. A on nie jest od olewania tematu tylko od
    załatwiania spraw. Ciekawe jak się sytuacja rozwinie, bo już nadałem
    bieg sprawie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2007-01-25 07:36:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 08:34:56 +0100,
    osoba podpisana: Big Jack <a...@b...zz>
    napisała:
    [...]
    > Niekoniecznie wygodniejsze. A on nie jest od olewania tematu tylko od

    To, zakładając, że Twój usługodawca PZ obsługuje, wskaż mi jedą przewagę
    "stałego zlecenia o zmiennej kwocie" na PZ.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 5. Data: 2007-01-25 10:03:54
    Od: jezrdna <1...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > To, zakładając, że Twój usługodawca PZ obsługuje, wskaż mi jedą przewagę
    > "stałego zlecenia o zmiennej kwocie" na PZ.

    Dla Superkonta polecenie zapłaty jest tańsze od zlecenia stałego o 0,50
    PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej If you want to achieve the impossible, just try

  • 6. Data: 2007-01-25 14:44:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:slrnergngi.iaa.kjonca@kjonca.kjonca
    użytkownik *Kamil Jońca* napisał(a):

    > To, zakładając, że Twój usługodawca PZ obsługuje, wskaż mi jedą
    > przewagę "stałego zlecenia o zmiennej kwocie" na PZ.

    Kiedy mi się znudzi, idę do banku i kończę zlecenie stałe. Nie wdaję sie
    w zbędne i czasochłonne procedury z wierzycielem.

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-01-25 15:01:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości: news:slrnergngi.iaa.kjonca@kjonca.kjonca

    > Kiedy mi się znudzi, idę do banku i kończę zlecenie stałe. Nie wdaję sie
    > w zbędne i czasochłonne procedury z wierzycielem.

    E słucham ? PZ w banku też mozesz odwołać. Jakie zbędne i czasochłonne
    procedury z wierzycielem ?
    KJ

  • 8. Data: 2007-01-25 15:31:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:epagp0$v0u$1@kjonca.kjonca
    użytkownik *Kamil Jońca* napisał(a):

    > E słucham ? PZ w banku też mozesz odwołać. Jakie zbędne i czasochłonne
    > procedury z wierzycielem ?

    Powiedz jeszcze, że PZ też w banku załatwię...

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2007-01-25 16:06:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości: news:epagp0$v0u$1@kjonca.kjonca

    > Powiedz jeszcze, że PZ też w banku załatwię...

    Ja PZ załatwiam wysyłając 2 polecone:
    1. odcinek dla banku, 2 dla wierzyciela (i co więcej na tym odcinku mogę
    się podpisać inaczej niż wzorem mojego bankowego podpisu)
    To że u nas obie części wysyła się do wierzyciela a ten dopiero jedną
    część do banku - jest głupią zaszłością po tym jak wierzyciele chcieli
    mocno ułatwić ludziom życie.

    Czy mniej operacji robisz tworząć zlecenie obciążania ror ?
    KJ

  • 10. Data: 2007-01-25 16:28:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:epaki4$jb$1@kjonca.kjonca
    użytkownik *Kamil Jońca* napisał(a):

    > Czy mniej operacji robisz tworząć zlecenie obciążania ror ?

    Tak. A podpisanie się inaczej niż na wzorze to już moim banku w ogóle
    nie wchodzi w rachubę. Nawet nie ma mowy o podobnymn podpisie. Dwa razy
    z tego powodu odrzucono mi PZ http://tiny.pl/w497

    --
    Big Jack
    //////