  • 31. Data: 2007-12-17 08:13:04
    Temat: Re: Neste - podwojne blokady nordea
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:4ded775c-b254-4a06-aacf-ebfc218cca7a@i29g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > raczej twoj, bo uwazales, ze nie ma roznicy dla posiadacza pomiedzy
    > blokada na karcie kredytowej a blokada na koncie. Wykazalem.

    Wykazales, ze blokada blokuje srodki.
    Jestem pod wrazeniem
    ;-)

    Slawek

    PS. Napisz jeszcze cos odkrywczego. I tak ci nie odpowiem bo dyskusja z toba
    nie ma sensu
    S.

  • 32. Data: 2007-12-17 08:33:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 09:13, "Slavekk" <S...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Slawek
    >
    > PS. Napisz jeszcze cos odkrywczego. I tak ci nie odpowiem bo dyskusja z toba

    twoje sledztwo szlo poczatkowo w innym kierunku, drogi Watsonie :

    "> A jesli on pisze nie o obciazaniu KK tylko konta i karcie
    debetowej?

    Toooo... co z tego?
    Odsetek od blokad w obu przypadkach sie nie płaci tak samo.

    Sławek"

    EOT

  • 33. Data: 2007-12-17 11:18:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Tylko jeżeli prawdziwa jest wersja 2, to mam kolejne pytanie: co dzieje
    > się z blokadami - obie znikają po zaksięgowaniu zakupu? Bo jakoś mi

    autokorekta

    miało być:

  • 34. Data: 2007-12-17 13:14:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Dec 2007 08:28:08 +0100, w <fk58h5$prl$1@inews.gazeta.pl>, "Slavekk"
    <S...@g...pl> napisał(-a):

    > No i o to chodzi, ale zaraz znaffca radekp ci napisze że sie nie znasz...;-)

    Nie jest znawcą, ale w tym wątku to każdy ma rację -- niestety oprócz ciebie.
    Ty do tej pory nawet nie wiesz jak to jest rozliczane :))).

    > Cały problem polega na tym jak bank interpretuje tą korektę.
    > Nordea po prostu nie anuluje pierwszej blokady i naklada druga.
    > Ma do tego prawo a klient nie ma obowiazku uzywac ich karty...;-)

    To czy ma prawo nie anulować to sprawa dyskusyjna.

    Natomiast z pewnością nie podstępuje po myśli klienta i intencji Neste.

  • 35. Data: 2007-12-19 23:34:43
    Od: w <k...@t...pl>

    http://pl.youtube.com/watch?v=FFM7rI9PUII&feature=re
    lated

  • 36. Data: 2007-12-20 12:39:06
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    w pisze:
    > http://pl.youtube.com/watch?v=FFM7rI9PUII&feature=re
    lated

    żenada

  • 37. Data: 2007-12-24 14:35:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 16 Dec 2007 23:57:36 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Odsetek nie, ale blokada moze uniemozliwic dysponowanie posiadanymi
    >srodkami na koncie.

    zupełnie nie rozumiesz problemu.
    Polega on na tym, że jeśli kwota blokady jest różna od obciążenia, to
    konto jest blokowane na sumę tych kwot. Zaproponowane przeze mnie
    rozwiązanie zrównałoby obie kwoty i wtedy dodatkowej blokady by nie
    było.

    --
    Jarek Andrzejewski