  • 1. Data: 2003-06-02 20:47:17
    Temat: Multiport
    Od: "Gocha" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Właśnie przeglądając różne strony przez przypadek natrafiłam na Multiport,
    na którym agreguje się rachunki i oszczędności.. trochę brzmiało tajemniczo,
    ale pomysł jest super.. jeśli posiada się konta w wielu internetowych
    bankach to można na tym właśnie multiporcie poznać historię tych kont i stan
    na rachunku oraz lokacie..
    Niesamowite, co też ludzie nie wymyślą..

  • 2. Data: 2003-06-02 20:57:19
    Temat: Re: Multiport
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Troche to nie działa tak jak powinno.
    A na mBanku i Multim powinno działać wzorcowo, tymczasem proces sprawdzenia
    stanu konta w Multim trwa i trwa...
    Nie wiem jak jest w przypadku innych banków
    MM

  • 3. Data: 2003-06-03 10:01:12
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Gocha <a...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > w wielu internetowych bankach to można na tym właśnie multiporcie
    > poznać historię tych kont i stan na rachunku oraz lokacie..

    Może czegoś nie wiem lub nie rozumiem, ale ja nie miałbym odwagi
    powierzyć jakiemuś portalowi loginów i haseł do swoich kont bankowych.
    Dlatego Multiport odpuściłem sobie całkowicie.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-06-03 13:11:15
    Temat: Prowokacja :)
    Od: c...@o...pl

    Email od A...@p...onet.pl (Gosia?!) przywodzi mi na myśl Panią
    Aleksandrę Marchowską z działu Web Marketing Multibanku.... :>>>>

    http://www.multiport.pl/forum/viewMessage.jhtml?
    forum=1&thread=7426&message=18216