  • 11. Data: 2006-03-31 07:45:22
    Temat: Re: Multibank,wplatomat i cóż.. ich minus-- zmieniam bank
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "T.Klamka" <t...@y...p.pl> napisał w wiadomości
    news:e0ilr6$ih4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naiwnośc :))) nie ma kamer - przynajmniej na polowie bankomatów jakie
    > znam nie ma kamer. Ani w srodku ani z zewnatrz.

    Więc albo znasz jakieś stare IBMy czy olivetti, albo ja znam tą drugą połowę
    (NCRy, delarue itp)

    --
    Edzi

  • 12. Data: 2006-03-31 07:52:26
    Od: " " <r...@g...pl>

    Byly klient <m...@b...pl> napisał(a):
    [ciach]
    > po godz 18), postanowiłem po raz kolejny skorzystać ze wspaniałego urządzenia
    > jakim jest wpłatomat. No i co ? No i wielka kicha ! Po wlożeniu karty, kasy ,
    > urządzenie to zaczęlo piszczeć (pi pi pi pi....), połknęło banknoty do
    ja nie korzystałem wogóle z wpłatomanów - nie wierzę po prostu w niezawodność
    i bezproblemowość takich urządzeń

    > MBank - linia kredytowa + bankomaty WBK + Euronet + ew. opłaty zryczałtowane
    > za wypłatę za granicą dla wiekszych kwot
    > Millennium (Millekonto Premium) - wpłata 5000 tys na rachunek, aby prowadzenie
    > było za friko + przelewy za 0 PLN + bankomaty Euronet za 0 PLN
    > Praktycznie koszt prowadzenia dla tych 2 kont to 0 PLN.
    ale żeby cokolwiek zrobić musisz jeszcze mieć kartę za 15zł

    P. Arek

  • 13. Data: 2006-03-31 18:41:21
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Edzi" <P...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Cóż... w każdym takim pomieszczeniu jest kamera - na której było
    > zarejestrowane
    > że "coś" wkładałeś do wpłatomatu a ten w kominiarce "coś" z niego wyjął...
    > nie
    > mówię, że automatycznie uznali by Twoją reklamację ale podstawe już masz.

    Przerabiales to juz kiedys, ze tak twierdzisz? Ja mialem podobna przygode w
    oddziale Multi tylko, ze z bankomatem. O jakimklowiek ogladaniu zapisu
    video z kamer nikt nie chcial nawet slyszec. Dostalem tylko info, ze wedlug
    regulaminu Visy jest wsystko w porzadku i zebym spadal na drzewo a jak kasy
    mi bankomat nie dal to mam to udowodnic (wedlug banku/Euronetu mi wydal). Na
    takim samym stanowisku stanal arbiter bankowy. Jednym slowem wedlug
    banku bankomat nie ma prawa zle dzialac, wiec i pewnie wplatomat takze.

    Pozdrawiam

    Marcin