  • 21. Data: 2002-10-31 07:48:13
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > kawy :). W kasie siedzi jeden kasjer i z tego co zauważyłem to można u niego
    > zrobić znacznie więcej, nawet otworzyć rachunek. Gościu szczerzy się do
    > wszystkich i pomaga, mi by się tak nie chciało, widać skończyły się już czasy
    > że jeden człowiek wykonuje jedną czy dwie operacje. To właśnie świadczy o tym
    > że jest to bank nowatorski. Swoją drogą te same twarze widać rano i
    wieczorem,
    > czy ci ludzie nie śpią? - uwijają się jak mrówki i chwała im za to. A dla
    > niecierpliwych doradzam powtórkę z rozrywki w obleśnych i nieprzyjaznych

    Pozwol że wyprowadzę cię z błędu - to nie jest bank internetowy (pomyliło ci
    się chyba z mbankiem). A starania pracowników, które nie wiem jak byłyby
    wielkie nie naprawią błędów organizacyjnych i braku przygotowania tych placówek
    do obsługi większej ilości klientów.

  • 22. Data: 2002-10-31 08:47:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Otóż nie wszystko wieśniaku da się załatwić przez telefon czy internet -
    nie
    > możesz podpisać wniosku, nie możesz złożyć dokumentów których wymagają i
    nie
    > możesz otrzymać karty.

    Abstrahując od stylu Waszej dyskusji ;-) Wiele wniosków można podpisać z
    kurierem, dokumenty można przecież wysyłać pocztą, a karta również może
    przyjść pocztą - nie jest więc tak źle :-)

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2002-10-31 09:02:36
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <v...@o...pl> wrote in message news:1793.00000394.3dc04f08@newsgate.onet.pl...
    > albo zes sie z ch... na lby pozamienial, albo ci moze kredytu nie dali,
    > twoj nick wskazuje raczej to drugie, spekulant k.... sie znalazl. ja tam

    [....]
    jak takie wiesniaki maja tam konta to ja dziekuje hehe.

  • 24. Data: 2002-10-31 09:08:20
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > kurierem, dokumenty można przecież wysyłać pocztą, a karta również może
    > przyjść pocztą - nie jest więc tak źle :-)

    Oczywiście że nie jest tak źle - ale nikt takiego rozwiązania mi nie zaoferował
    i pewnie nie zaoferuje :).
    No cóż - styl narzucają uczestnicy

  • 25. Data: 2002-10-31 09:23:25
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > znajomi ;-) Poza tym trzeba miec swiadomosc, ze tam tez pracuja ludzie i
    > momencie jak wchodzi nowy produkt maja sporo roboty ! Po drugie -co jest
    > oczywiste- wprowadzono nie tylko produkt, ale tez nowe procedury, ktore nie
    > beda 'dzialac' rewelacyjnie zaraz od pierwszego dnia ! To tyle.

    Ja chcialem tylko napisać, że pekao też ma swoje procedury i te są też zmieniane i
    tam też pracują
    ludzie...
    Więc w zasadzie to co napisales dotyczy zarówno multi jak i pekao.
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-10-31 09:26:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message
    > jak takie wiesniaki maja tam konta to ja dziekuje hehe.

    Czeka Cię teraz ciężki moment. Być może będziesz musiał zrezygnować z
    telefonu TPSA (on może go mieć ;-), może z komórki (a nuż ma w tej samej
    sieci? ;-), trzeba by sprawdzić co ubiera, co je, jakim autem jeździ itp
    itd. Ze wszystkiego zrezygnujesz tylko dlatego, że jakiś wieśniak tego
    używa? ;-)

    K. Kowalski

  • 27. Data: 2002-10-31 10:09:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja chcialem tylko napisać, że pekao też ma swoje procedury i te są też
    zmieniane i tam też pracują
    > ludzie...
    > Więc w zasadzie to co napisales dotyczy zarówno multi jak i pekao.

    Jesli to jest odnosnie watku 'Euronet dla klientow Pekao CD', to ok ;-)

    > Grzegorz

    Witek

  • 28. Data: 2002-10-31 10:13:31
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > sieci? ;-), trzeba by sprawdzić co ubiera, co je, jakim autem jeździ itp
    > itd. Ze wszystkiego zrezygnujesz tylko dlatego, że jakiś wieśniak tego

    A ja popieram wasyla że to wieśniak skoro używa takich sformułowań w swoich
    wypowiedziach :)

  • 29. Data: 2002-10-31 10:19:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > A ja popieram wasyla że to wieśniak skoro używa takich sformułowań w
    swoich
    > wypowiedziach :)

    A czy ja napisałem, że go nie popieram??? Zastanawiam się tylko czy mam
    zrezygnować ze wszystkich prawie usług i towarów, z których korzystam - bo
    przecież niamal zawsze trafi się jakiś wieśniak, który z tych usług lub
    towarów korzysta.

    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-10-31 10:22:33
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Abstrahując od stylu Waszej dyskusji ;-) Wiele wniosków można
    > podpisać z kurierem, dokumenty można przecież wysyłać pocztą, a karta
    > również może przyjść pocztą - nie jest więc tak źle :-)

    Krzysku! Idac ta droga rozumowania mozna smialo stwierdzic, ze Multibank
    jest wspaniala i genialna oferta i tylko ci pieprzeni klienci
    przeszkadzaja....

    Nie o to chodzi. Pomijajac pretorian, ktorzy odezwali sie w obronie czegos,
    o czym nie maja zielonego pojecia, padlo tu kilka konkretnych opisow
    sytuacji. Nie sa to sprawy chwilowe (chociaz ja tak np. myslalem :-). Czyli
    jest to sprawa organizacji. Czyli trzeba to zmienic, kupujac chociazby
    myszke i pojemnik na fusy. I zwrocic uwage dlunonogiej blondynce, gdzie jest
    jej miejsce. I kupic dlugopisy. I ...
    :-)

    cbdo

    M.