  • 11. Data: 2008-12-28 14:03:55
    Temat: Re: [Multibank] Zamiana jednej KK na inna bez dostarczania zaswiadczen
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Generalnie caly proces jest upierdliwy. Wyglada tak jak przenoszenie
    > karty z innego banku (za wyjatkiem przedstawiania wyciagow). musisz
    > podpisac oswiadczenie o zgodzie na zamiane karty, do tego wypelnic
    > pelny wniosek o karte i podpisac umowe. limit takie sam jak na
    > dotychczasowej karcie. Czy weryfikuja BIK nie wiem. Dokumantow o
    > zatrudnieniu/dochodach nie potrzebowalem, ale wplywy mam do Multi,
    > wiec wszystko widac jak na dloni.

    ????

    Zamiana jednej karty na inna (w ramach Multi) polegała u mnie na
    podpisaniu jednego wniosku. Po tygodniu miałem już nową kartę.
    Absolutnie nic nie musiałem przedstawiać. Później musiałem tylko
    podpisać nową umowę (a kartę działającą już miałem wcześniej).

    > Z porownaniu z Citi, gdzie do zamiany wystarczy 1 telefon, Multi nie
    > jest customer friendly.

    Jest praktycznie tak samo.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-12-28 14:05:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Eeee... zadne problemy... po prostu za nowa karte dostanie prowizje.
    > Przy zamianie nowa karta jest podlaczana do rachunku technicznego, a
    > dzien zakonczenia cyklu jest ustawiany na 17-ty dzien m-ca. Podpiac
    > karte do Multikonta po zamknieciu starej, za zmiane terminu
    > generowania wyciagu trzeba zaplacic.

    ????

    Ja miałem dwie karty aktywne do tego samego konta. Za zmianę daty
    generowania wyciągu nic nie zapłaciłem.

    Chyba korzystamy z usług innego banku :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-12-28 14:22:18
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ja miałem dwie karty aktywne do tego samego konta. Za zmianę daty
    > generowania wyciągu nic nie zapłaciłem.

    Ja obecnie mam tam 2 karty na jednym koncie. Więc faktycznie da się.

  • 14. Data: 2008-12-28 15:38:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 15:03:55 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >Absolutnie nic nie musiałem przedstawiać. Później musiałem tylko
    >podpisać nową umowę (a kartę działającą już miałem wcześniej).

    No, to chyba 2 dokumentow. Czy ja gdzies p=napisalem, ze trzeba cos
    przedstawiac?

    >Jest praktycznie tak samo.

    Nie widzisz roznicy miedzy 1 telefonem, a telefonem i wyzyta w banku,
    podczas ktorej trzeba wypelnic 4 stronicowy wniosek?

    MK

  • 15. Data: 2008-12-28 15:39:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 15:22:18 +0100, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    >Ja obecnie mam tam 2 karty na jednym koncie. Więc faktycznie da się.

    Byc moze sie da. Ja dostalem informacje, ze trzeba podpiac do konta
    technicznego, a pozniej mozna przepiac. W zasadzie to bardziej mi
    odpowiada konto techniczne, wiec dla mnie jest to ok.

    MK

  • 16. Data: 2008-12-28 15:52:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Nie widzisz roznicy miedzy 1 telefonem, a telefonem i wyzyta w banku,
    > podczas ktorej trzeba wypelnic 4 stronicowy wniosek?

    Chyba jedną kartkę na której trzeba się jedynie podpisać i ewentualnie
    wpisać datę (za mnie datę wpisał pracownik banku). Gdzie tu jakieś 4
    stronicowe wnioski ?

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-12-28 16:01:40
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 16:52:07 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Chyba jedną kartkę na której trzeba się jedynie podpisać i ewentualnie
    >wpisać datę (za mnie datę wpisał pracownik banku). Gdzie tu jakieś 4
    >stronicowe wnioski ?

    Ja wypisywalem caly wniosek/umowe. Ty tez napisales, ze musiales
    podpisac umowe.
    Gdyby nawet to byla jedna kartka to i tak przyjezdzanie do banku jest
    upierdliwe. Oczywiscie dokumenty mozna wypelnic za posrednictwem
    kuriera.

    MK