  • 1. Data: 2008-12-28 01:29:48
    Temat: KK Millenium - okres rozliczenniowy
    Od: "marcin " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanko, jakoze w Millenium to roznie bywa, chcialbym sie poradzic Was :)

    Planuje wiekszy zakup karta (za granica) i chcialbym wykorzystac jak nadluzej okres
    rozliczeniowy :)

    Czy jak zakupie liczmy dzisiaj to operacja pojawi sie na wyciagu 2 stycznia? Czy
    dopiero 2 lutego?
    Bo splata byla 24tego wiec nie wiem czy 24ty jest poczatkiem nowego okresu
    rozliczeniowego czy od
    daty wyciagu, ktory jest chyba 2go drukowany?

    Dzieki za odpowiedz,

    Pozdr, Marcin

  • 2. Data: 2008-12-28 14:56:02
    Temat: Re: KK Millenium - okres rozliczenniowy
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "marcin " <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > rozliczeniowego czy od
    > daty wyciagu, ktory jest chyba 2go drukowany?

    Zwykle data generowania (wystawienia) wyciągu jest datą zamknięcia okresu
    rozliczeniowego. Data spłaty jest zwykle ok. 3 tygodnie później. Jeżeli więc
    wyciąg wystawia Ci się np. 5. dnia każdego miesiąca, to
    - jeśli transakcja zostanie rozliczona DO 5 stycznia, będziesz ją musiał
    spłacić do 24.01.
    - jeśli transakcja zostanie rozliczona PO 5 stycznia, będziesz ją musiał
    spłacić do 24.02.

    pzdr.
    k.

  • 3. Data: 2008-12-28 15:34:02
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 18:56:02 +0400, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >spłacić do 24.01.
    > - jeśli transakcja zostanie rozliczona PO 5 stycznia, będziesz ją musiał

    W Mille okres rozliczeniowy jest od pierwszego do ostatniego dnia
    miesiaca. Splata 25 dnia nastepnego m-ca.

    MK

  • 4. Data: 2008-12-29 16:08:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > W Mille okres rozliczeniowy jest od pierwszego do ostatniego dnia
    > miesiaca. Splata 25 dnia nastepnego m-ca.

    Czyli z większymi zakupami @marcin powinien zawsze starać się doczekać
    nowego miesiąca. Jasne.

    k.