  • 21. Data: 2004-08-22 20:48:46
    Temat: Re: MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
    Od: Radoslaw P. <f...@a...net.pl>

    Sun, 22 Aug 2004 20:33:47 +0000 (UTC), w
    <0t41290280i26f9n3e8%sal@hell.hell.pl>, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał(-a):

    > Za to Ty po kilku miesiącach nadal to samo.
    > Aż dziwne, że są jeszcze tacy, co Cię nie mają w KF-ie.

    Ziew...

    > Nie za to co głosisz, ale jak głosisz.

    Ziew^2...

    > No ale kultura w narodzie upada, więc co się dziwić.
    > Oczywiście możesz odpisać i jak zwykle chamsko skomentować robiąc osobistą
    > wycieczkę, ale nie bój się - tego już nie przeczytam :)

    Ziew^3...

    Musisz bardziej się postarać i być bardziej oryginalny.
    Tę płytę już puszczałeś.

  • 22. Data: 2004-08-22 21:11:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Radosław powiada: co z Łodzi pochodzi, od Złego jest ;-))

    "Oni" go zmusili podstępnie do założenia w siebie konta pod pozorem lokaty
    antybelkowej i ma teraz chłopiec
    obsesję ;-))))

  • 23. Data: 2004-08-22 22:43:48
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przelewy do US, co miesiąc trzeba wprrwadzać na nowo nr rachunku
    bankowego.
    > Nie ma możliwości ustawienia / pamiętania danych przelewu. Multilinia
    > twierdzi, że taka jest konstrukcja systemu i się nie da, przelwu
    > zdefioniowanego do US nie można ustawić bo system nie zaakceptuje
    takowego.

    a to fakt, jest to feler !!!
    czy nie można zrealizować tego podobnie jak było
    w dawnym Telepekao24: "Wzorce Przelewu"

    osobiście dopisuję kolejne felery ( moim zdaniem):

    2.
    wchodząc w historię rachunku nioewiadomo
    dlaczego za każdym razem należy zatwierdzać zakres jej wyswietlania
    winien tu być zakres domyślny

    3.
    mając więcej niż jeden rachunek można pomylić się jaki rach. aktualnie
    obsługujemy
    w górnej linii winna być dodatkowo nazwa rachunku ( jest 8 cyfr nr. rach. )
    lub nazwa własna nadana przez użytkownika systemu

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 24. Data: 2004-08-23 09:44:20
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Piotr W" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > 2.
    > wchodząc w historię rachunku nioewiadomo
    > dlaczego za każdym razem należy zatwierdzać zakres jej wyswietlania
    > winien tu być zakres domyślny

    Mi osobiscie ten stan rzeczy nie przeszkadza a nawet wole tak jak jest.
    Zanim cokolwiek się wyswietli moge określić interesujący mnie zakres.

> [...]
    rach. )
    > lub nazwa własna nadana przez użytkownika systemu

    Jakoś nie mam tego problemu, ale fakt mogła by być informacja o aktualnie
    obslugiwanym koncie. Zgłoszę na Multilinii.

    JK

  • 25. Data: 2004-08-23 09:48:36
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Radoslaw P." <f...@a...net.pl> wrote in message
    Sun, 22 Aug 2004 20:33:47 +0000 (UTC), w

    > Ziew...

    > Ziew^2...

    > Ziew^3...

    Tak publicznie rozdziawiać paszczę... Chyba pora na spanie?
    Byłbyś uprzejmy wyrażać swoje opinie zasadne merytorycznie wedle tematu
    wątku albo nie uczestniczyć w dyskusji? Czy wolisz żebym filtrował twoje
    posty?

    JK

  • 26. Data: 2004-08-23 10:03:53
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Jacek Kauch" <j...@o...pl> wrote in message

    > rach. )
    >
    > Jakoś nie mam tego problemu, ale fakt mogła by być informacja o aktualnie
    > obslugiwanym koncie. Zgłoszę na Multilinii.

    Zaraz zaraz, przecież jest! Obok informacji o ostatnim udanym logowaniu.

    JK

  • 27. Data: 2004-08-23 10:51:37
    Od: Radosław P. <f...@a...net.pl>

    Sun, 22 Aug 2004 22:44:57 +0200, w <cgb0jp$60f$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Ostatnim miejscem, gdzie mogłabym się znaleźć jest jakakolwiek manifestacja

    Chyba nie, jesteś idealnym materiałem na kogoś takiego.

    > ;-))) BTW - bądź tak dobry i nie wyciągaj mi tego bałwana więcej z KF,
    > please :-)

    Czyżbyś była tak bezdennie głupia, że nie potrafisz dobrze ustawić KF po
    References?

  • 28. Data: 2004-08-23 10:54:11
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 12:51, kiedy Radosław P. napisał(a)
    co następuje:

    > Czyżbyś była tak bezdennie głupia, że nie potrafisz dobrze ustawić KF po
    > References?

    Ja wiem, że to jest otwarta grupa, ale czyżbyś był aż tak pozbawiony
    kindersztuby, żeby nie zauważyć, że to nie było do ciebie?

  • 29. Data: 2004-08-23 10:59:46
    Temat: Re: Miara, waga, czas i pieniądz [OT]
    Od: Radoslaw P. <f...@a...net.pl>

    Sun, 22 Aug 2004 22:33:21 +0200, w <cgavu1$mm5$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Juz jest ok - przepraszam :-) I dlaczegóż to zegar miałby byc sprzeczny z
    > czyjąkolwiek naturą?

    Moje Glaniątko, jesteś tak przydatna w tym wątku, że już możesz sobie pójść
    gdzie indziej...

  • 30. Data: 2004-08-23 11:44:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Aug 2004 12:54:11 +0200, w <cgciij$ob8$3@nemesis.news.tpi.pl>, yayco
    <i...@s...com> napisał(-a):

    > Ja wiem, że to jest otwarta grupa, ale czyżbyś był aż tak pozbawiony
    > kindersztuby, żeby nie zauważyć, że to nie było do ciebie?

    To pisz na priv.