eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o Kredyt... › Miłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o Kredyt...
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Miłość nigdy nie ustaje, zwłaszcza wówczas, gdy chodzi o Kredyt...
    Date: Thu, 16 Aug 2012 22:53:20 +0200

    ...Bank... Otóż... Dostałem dziś wyciąg papierowy z Kredyt Banku!!
    A na nim? Okrągluteńka kwota!!! (a raczej -- cała masa krągłych kwot)

    Aktualne oprocentowanie -- okrągłe 0%
    Saldo początkowe 0,00
    Uznania ogółem 0,00
    Obciążenia ogółem 0,00
    Saldo końcowe 0,00

    i do tego jeszcze cała plejada okrągluteńkich zer...

    Po co to i na co komu?... Kto i po co za to płaci?...
    Papier, poczta, tusz/toner...

    Minie wkrótce miesiąc od czasu, gdy rozstałem się z KB...
    Jak na razie -- nie żałuję? :) Nie -- nie żałuję tego, że
    założyłem to Ekstrakonto, choć sporo czasu poszło w śmietnik.

    Tym bardziej nie żałuję rezygnacji. :)

    -=-

    Coraz częściej zauważam, że wkraczam w świat sprzed 25 lat?...
    Tak -- w świat opisywany w czasopismach (Młody Technik, Problemy,
    Foto) ćwierć wieku temu. Debilny Gates spowolnił rozwój świata tak
    mocno, że aż strach! Wielu osiągnięć spodziewanych wówczas (25 lat
    temu) i wtedy opisywanych -- do tej pory ludzkość nie osiągnęła
    naprawdę. :)

    -=-

    Ale dziś, trzymając zgiętą kopertę d
    armowego ;) internetu miałem wizję... ;)

    Nadszedł już czas, by wszyscy z nas ruszyli krok po
    kroku w bój po ampery, wolty ohmy ukryte w megabloku...
    dla komputera Gatesa (tak złomu/sprzętu, jak i Wingroźnych)
    śmierć, dla ludzi cześć, a dla nas (grupowiczów pbb?) pieśń
    zwycięstwa!!! Skruszymy w proch ten głupi komputer (IBM PC)
    jakby tam wcale nie stał!!!!

    Internet d ARM owy?

    Niechciana i niezamierzona gra słów czy celowość?...
    (czy celowe działanie?)

    -=-

    U mnie d_ARM_owy internet pracuje poprawnie na smartfonie.
    Nawet filmy można oglądać, i to nawet na PeCecie połączonym
    poprzez WiFi ze smartfonem łączącym się z netem poprzez 3G.

    Tylko te baterioe... :) Akumulatora smartfonowego starcza zaledwie
    na kilka godzin przy włączonym 3G, GPS i siejącym dookoła APku WiFi...

    -=-

    Oglądanie filmu urozmaicam sobie -- raz łącząc się z Tendą
    (APkiem zwyczajnym) a raz ze smartfonem. Filmoteka ;) głupieje
    od tego -- bywa, że taki przeskok wzbudza reklamę, bywa i tak,
    że reklama sobie, film właściwy sobie...

    -=-

    Wracając do tematyki grupy... Trochę niedzisiejszy ten Kredyt Bank...
    Dla mnie to zbyt archaiczny typ.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'