  • 11. Data: 2005-07-22 06:51:36
    Temat: Re: Millennium - zastrzeganie kart. Akcja jakaś czy co?
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Nie masz racji. Pofatygowałem się i przeczytałem ichni regulamin. Polecam
    > tobie tę lekturę, szczególnie rzuć okiem na § 17 i 24...

    no właśnie, paragraf 24 - "bank może zastrzec/zamknąć kartę z ważnych
    przyczyn, w szczegolosci w wypadku..." - czy coś nie tak napisałem we
    wcześniejszym poście?

  • 12. Data: 2005-07-27 18:56:26
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem pewien. Zastrzegalem 2 razy: w 2002 oraz w 2004 roku i mam
    > zielonego milenijnego amexa.
    >
    > marekz

    W oddziale Millennium też tak mojemu ciotecznemu powiedzieli (że MEMEBER SINCE
    już zawsze będzie "03"). Ucieszył się nawet.
    Ale dziś wydali mu kartę i... w tym miejscu jest jednak "05". :-(
    Złożył reklamację, zobaczymy co z tego wyjdzie...

    m23m

  • 13. Data: 2005-07-28 11:11:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > Ale dziś wydali mu kartę i... w tym miejscu jest jednak "05". :-(
    > Złożył reklamację, zobaczymy co z tego wyjdzie...

    Heh, jak mu juz tak wyembosowali, to czuje problem, albo co najmniej
    oplate 10 zł za wymiane karty ;-). Ale wiesz, w praktyce to to "member
    since" nie ma zadnego znaczenia. Choc moze dla posiadaczy z 20-letnim
    stazem sa jakies preferencje amex'owe. No ale kto to wie, czy Mille
    bedzie tak dlugo te Amex'y wydawalo, lub czy Amex nie zostanie w
    perspektywie kilkunastu lat wchloniety przez Mastercarda na przyklad.
    Bo podobny proces rozpoczal sie chyba jakis czas temu dla Dinners
    Club'a.

    marekz